چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
همدان

حوزه / امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه از هیچ کدام از جنایتکاران بزرگ تاریخ چنین جنایات وحشیانه‌ای را سراغ نداریم، گفت: این جنایتکاران از آنجایی که توانایی روبرویی با نیروهای نظامی حماس را ندارند به کودک کشی و قتل عام و نسل کشی مردم مظلوم غزه روی آورده‌اند.

آیت الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در جمع مردم ازندریان با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: هیچ کجای تاریخ را نمی‌توان دید که چنین جنایاتی در عرض ۲۰ روز به وقوع بپیوندد.

وی با تأکید بر اینکه از هیچ کدام از جنایتکاران بزرگ تاریخ چنین جنایات وحشیانه‌ای را سراغ نداریم، گفت: این جنایتکاران از آنجایی که توانایی روبرویی با نیروهای نظامی حماس را ندارند به کودک کشی و قتل عام و نسل کشی مردم مظلوم غزه روی آورده‌اند.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه امروز شاهد اعتراض مردم سراسر دنیا علیه جنایات رژیم صهیونیستی هستیم، اظهار کرد: در مقابل اعتراض مردم در سراسر دنیا اما این سازمان‌های بین‌المللی هستند که باید به این سوال پاسخ دهنده برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین چه کاری انجام داده‌اند؟

وی افزود: حتی زمانی که قطعنامه هم صادر می‌شود، آمریکا آن را وتو می‌کند و این یعنی در دنیای امروز اگر ضعیف باشید این کشورهای استکباری شما را از بین خواهند برد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، خاطرنشان کرد: این جنایتکارانی که شبانه روز در حال کودک کشی و نسل کشی در فلسطین هستند، اگر توان داشته باشند بدتر از این جنایات را بر سر کشور ما می‌آورند، اما به لحاظ قدرت نظامی و اقتدار جمهوری اسلامی آنها جرئت چنین کاری را ندارند.

وی با تأکید بر اینکه اینکه دشمن به خوبی می‌داند تعدی آنها به جمهوری اسلامی یعنی سرعت بخشیدن به نابودی آنها، گفت: دعا کنیم هرچه زودتر مردم مظلوم فلسطین از دست جنایتکاران رژیم صهیونیستی نجات پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha