دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور

حوزه/ معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: باید از زنان و بانوانی که از همسران جانباز خود مراقبت می‌کنند قدردانی ویژه‌ای به عمل آید و لازم است این الگوهای صبر و پایداری مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، انیسه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور عصر امروز با خانواده اسماعیل بیگی جانباز ۷۰ درصد در کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در این دیدار، اظهار داشت: امنیت کنونی ما مرهون فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

خزعلی افزود: جانبازان کسانی بودند که برای سربلندی ایران اسلامی در مقابل جهان کفر به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بی‌گمان اگر شهیدان و ایثارگران نبودند امروز شاهد این امنیت پایدار در جامعه نبودیم، بنابراین ما نیز باید در حفظ این امنیت کوشا باشیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات خانواده‌های جانبازان، عنوان کرد: باید از زنان و بانوانی که از همسران جانباز خود مراقبت می‌کنند قدردانی ویژه‌ای به عمل آید، زیرا باید اذعان کرد که این عزیزان دیده نمی‌شوند، بنابراین لازم و ضروریست این الگوهای صبر و پایداری مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.

براساس این گزارش، اسماعیل بیگی جانباز۷۰ درصد در حین عملیات پاکسازی در منطقه دیوان دره تکاب در سال ۱۳۶۲ از ناحیه دو پا جانباز شده و هم اکنون دارای سه فرزند می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha