دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: کودک کشی در غزه نشانه ضعف اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، امروز، در خطبه های نماز جمعه بروجرد، با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیان داشت: ظلم و جنایات رژیم جعلی اسرائیل در غزه پایدار نیست و این رژیم جعلی به زودی نابود خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی جبهه مقاومت ضربه سنگینی به رژیم جعلی صهیونیست وارد کرد، افزود: ملت مسلمان و آزاده فلسطین و غزه تا پیروزی کامل قدس شریف به مقاومت و ایستادگی خود ادامه خواهند داد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه کودک کشی ، حمله به مدارس و بیمارستان‌ها در غزه نشانه ضعف اسرائیل است، اظهار داشت: اسرائیل با این جنایات روز به روز در منجلاب نابودی و نیستی فرو می رود.

حجت الاسلام حسینی، در ادامه با گرامیداشت حماسه یوم الله ۱۳ آبان گفت: تسخیر لانه جاسوسی در یوم الله ۱۳ آبان موجب شد، ابهت آمریکا در هم شکسته شود.

وی با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان افزود: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و حمایت از مردم غزه بار دیگر برگ زرینی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی به ثبت خواهند رساند.

امام‌ جمعه بروجرد با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم باید با انتخاب آگاهانه و دقیق نمایندگانی مومن، متدین و متخصص را برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی راهی مجلس نمایند.

حجت الاسلام حسینی در پایان با اشاره به اینکه امیدواریم شورای نگهبان و هیئت نظارت افرادی را تایید کنند که شایسته نظام بوده و بتوانند اهداف و آرمان‌های انقلاب را به پیش ببرند، خاطر نشان کرد: مردم همواره پشتیبان نظام بوده و هستند و بدون شک در انتخابات پیش رو نیز حماسه عظیم خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha