شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
راهپیمایی 13 آبان

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا (سلام‌الله‌علیها) گرگان با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: امروز باید غیرت مسلمین به جوش آید و فریاد آنان به گوش همه جهانیان برسد؛ جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نتیجه بی‌تفاوتی کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم مریم میرکریمی با توجه به فرا رسیدن ۱۳ آبان در جمع کارکنان مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گفت: ۱۳ آبان روز تابش ارزش‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با ظلم و استکبار است، در این روز فرزندان خمینی کبیر(رحمه‌الله‌علیه) با فتح لانه جاسوسی سیلی دیگری بر گونه‌های استکبار جهانی کوبیدند تا برای همیشه رؤیای بازگشت به ایران اسلامی را فراموش کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یوم‌الله ۱۳ آبان بیان کرد: ملت مسلمان ایران حتی یک لحظه میدان مبارزه با استکبار را ترک نخواهند کرد و با نفرت و انزجار خود تا رسوایی و نابودی جبهه باطل ثابت ‌قدم و امیدوار در میدان می‌ماند.

میرکریمی افزود: روز ۱۳ آبان تجلّی ایده و اندیشه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(علیه‌السلام) است که ندای «هیهات مناالذله» را بار دیگر بر گوش وجدان‌های آگاه و حقیقت‌طلب جهان رساند و بر توطئه‌های دشمنان خط بطلان کشید.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: امروز باید غیرت مسلمین به جوش آید و فریاد آنان به گوش همه جهانیان برسد؛ جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نتیجه بی‌تفاوتی کشورهای اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت، کارکنان، اساتید و طلاب مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان به پاس گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان گلگون کفن میهن اسلامی و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) با شعار استکبارستیزی و کسب بینش، آگاهی، معرفت و بصیرت نسبت به توطئه‌های دشمنان و بیگانگان در صحنه خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha