شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
راهپیمایی 13 آبان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) کلاله گفت: ۱۳ آبان از سال ۱۳۵۸ تا کنون تجلی حضور همیشگی جوانان و نوجوانان کشور مان در صحنه‌ی دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم ام البنین سادات میرعرب در جمع شماری از طلاب مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(سلام‌الله‌علیها) کلاله بیان کرد: دانش آموزان با حضور آگاهانه‌ی خود در تسخیر لانه جاسوسی نقش پر رنگی را ایفا کردند، و به جهانیان و آیندگان راهی را نشان دادند که راهنمای مسیر پیشرفت همگان است.

وی افزود: اگر جوانان امروز اقدام جوانان ۱۳ آبان ۱۳۵۸ را با دقت مورد مطالعه قرار دهند، بدون شک می‌توانند در مقابل دسیسه‌های امروز و فردای دشمنان با توان بالایی مقاومت کنند و پاسخ کوبنده‌ای به آن‌ها بدهند و نقشه‌های شوم آن‌ها را خنثی کنند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) کلاله تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب، دشمن با برنامه‌های متفاوتی سعی در انحراف جوانان کرده است؛ آن‌ها از هر فرصتی جهت ضربه زدن به انقلاب بهره می‌برند تا بتواند فضای ذهنی آن‌ها را با افکار نادرست مسموم کنند.

میرعرب اظهار کرد: در۱۳آبان، دانش آموزان ریشه آمریکا را از خاک ایران بیرون کشیده و خشکاندند و آن‌چه که باید بسیار به آن اهمیت داد، این است که امروز آن‌ها در تلاش هستند بذر علف‌های هرز خود را به خاک ایران وارد کنند.

وی ادامه داد: تلاش دشمن برای نفوذ به صف دانش آموزان و دانشجویان، خود بیانگر قدرت عظیم نسل جوان است؛ لذا جوانان باید به راهنمایی‌های و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) دقت کنند تا از مسیر انقلاب منحرف نشوند.

استاد حوزه خواهران گفت: مردم ایران با حضور انقلابی خود به جهان نشان داده است که اجازه نمی‌دهند دست دشمنان به ایران و اهداف اسلامی و انقلابی‌اش برسد و ان شاءالله انقلاب اسلامی ایران را متصل به انقلاب مهدی فاطمه(عج‌) خواهند کرد.

میرعرب اذعان کرد: شرایط کنونی غزه و ظلم‌های رژیم منفور صهیونیستی هم نمایانگر خوف دشمن است و هر چه این ظلم بیشتر شود، ریشه مقاومت را تقویت می‌شود زیرا خون هزاران شهید مرد و زن، پیر و جوان، کودک و نوزاد، این ریشه را تقویت خواهد کرد.

وی افزود: این جنگ نمونه واضحی از تقابل حق و باطل است و طبق وعده خداوند باطل رفتنی است؛ لذا هیچ کدام از عناصر حمایت کننده از باطل نمی‌تواند موفق شود و پیروزی واقعی در نهایت سهم مدافعان حق خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهراء (س) کلاله در پایان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در جهت تضعیف نقشه‌های دشمن و بطلان آن این است که جوانان ما به دنبال بصیرت و بالا بردن سطح بینش خود نسبت به اسلام و انقلاب باشند، و لازمه این امر داشتن برنامه‌های آموزشی و فرهنگی غنی، از سوی مسئولین کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha