دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استکبار ستیزی

حوزه/در آیینی نمادین با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و استاندار زنگ استکبارستیزی به نیابت از مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دبیرستان دخترانه زینبیه شهر یاسوج نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور امروز در آیین نواخته شدن زنگ استکبارستیزی ستیزی در مدرسه زینبیه یاسوج با بیان اینکه دانش آموزان از ابتدا تاکنون پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند، گفت: ایمان دارم که بسیاری از پیشرفت‌های ایران اسلامی در آینده نه چندان دور توسط دستان با کفایت جوانان دهه هشتادی رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب، ایران اسلامی وارد کننده ساده‌ترین نیازهای اولیه بود افزود: ایران اسلامی امروز به برکت انقلاب اسلامی و با تکیه بر انقلاب علمی جوانان، در همه عرصه‌ها انحصارها را شکسته و اکنون می‌تواند در زمینه‌های مختلف صادر کننده علوم به سایر کشورها باشد.

وی با اشاره به جنایات ددمنشانه رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار در فلسطین اشغالی و نوار غزه گفت: اتحاد، همدلی و مقاومت همه جانبه کشورهای اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین راه مقابله با استکبار جهانی است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور افزود: حوادثی که در طول تاریخ رخ دادند به نسل‌های جدید منتقل شود تا با فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی که در طول تاریخ رخ داد آشنا شوند و آن مسیر را با عزت و افتخار و سربلندی دنبال کنند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که باید حوادث به خصوص در دهه ۶۰ به گونه ای برای نوجوانان و جوانان تبیین شود که دیگران نیایند آن را به نحوی روایت کنند که جای جلاد و شهید عوض شود

معاون امور مجلس رئیس جمهور با تأکید بر اینکه مانع تحریف تاریخ توسط دشمنان شویم، گفت: از تحریف تاریخ جلوگیری کنیم تا روحیه و فرهنگی که سال ۵۷ باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد تداوم داشته باشد.

دانش‌آموزان در راستای تقویت روحیه ظلم ستیزی با ظلم و استبداد آمریکا آشنا شوند

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم بیان کرد: ۱۳ آبان سال‌های ۱۳۴۳ سخنان کوبنده و تاریخی حضرت امام (ره) موجب شد تا رژیم پهلوی تصمیم به تبعید ایشان بگیرد و حضرت امام به ترکیه تبعید شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ظلم و ستم استکبار جهانی در حق ملت ایران و سایر کشورهای مسلمان ادامه دارد که می‌طلبد دانش‌آموزان در راستای تقویت روحیه ظلم ستیزی با ظلم و استبداد آمریکا آشنا شوند.

احمدزاده بیان کرد: در راستای آشنایی نسل جوان و نوجوان برگزاری چنین مجالسی در مدارس ضروری است تا نوجوانان و جوانان در راستای استکبارستیزی در صحنه باشند.

وی با تبریک روز دانش‌آموز گفت: دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ ضربه مهلکی بر استکبار جهانی وارد کردند.

استاندار عنوان کرد: استکبار جهانی این روزها در حمایت از اسرائیل غاصب خون و خونریزی در غزه راه انداخته است که به یاری خداوند پیروزی ملت فلسطین و از بین رفتن رژیم صهیونیستی نزدیک است و شاهد جشن امت اسلامی بر استکبار و هم پیمانانش باشیم.

هیچ قدرتی در مقابل اراده و روحیه استکبار ستیزی ایران اسلامی پاسخگو نیست

در ادامه حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به ترفندها و رفتارهای شیطانی دشمنان در گمراه کردن نسل‌ جوان و نوجوان گفت: نسل جدید به ویژه دانش آموزان باید در مقابل این ترفندهای فرهنگی با هوشیاری و بصیرت سیاسی عمل کند.

وی با تبریک روز دانش آموز به جامعه بصیر دانش آموزی، از روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان انقلاب دوم یاد کرد و افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا قدرت و هیمنه پوشالی آن را برای همیشه در هم شکست و به دنیا نشان داد که هیچ قدرتی در مقابل اراده و روحیه استکبار ستیزی ایران اسلامی پاسخگو نیست.

تربیت دانش آموزان اخلاق‌مدار مطابق با آموزه‌های قرآنی و موازین اسلامی ضروری است

حجت الاسلام رحمان عبودی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان هم با بیان اینکه دشمنی‌ها و توطئه‌های آمریکا علیه ایران اسلامی همچنان تا امروز ادامه داشته و خواهد داشت، گفت: دلیل این همه دشمنی و خصومت، به چالش کشیدن ماهیت نظام سلطه و استکبار توسط ایران اسلامی است و ما همچنان باید هوشیاری و بصیرت خود را در مقابل استعمار حفظ کنیم.

وی افزود: کشورهای استکباری به صورت مستقیم دانش آموزان و نوجوانان ما را هدف گرفته اند؛ لذا تربیت دانش آموزان اخلاق‌مدار مطابق با آموزه‌های قرآنی و موازین اسلامی ضروری است چرا که این حرکت در مسیر استکبار ستیزی است.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha