دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفارهرندی

حوزه/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حمایت آمریکا از جنایت صهیونیست‌ها فاصله رسمی این کشور با مظلومان عالم و همراهی با ظالمان را علنی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز در اجتماع پایانی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شهر یزد در میدان امیرچخماق یزد با یادآوری جنایات صهبونیست ها در غزه، ملت ها از از کشورهای قدرتمند جهان برای توقف این جنایت‌ها انتظار دارند.

وی تصریح کرد: جنایت صهیونیست‌ها با حمایت آمریکاست و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اگر حمایت آمریکا نبود رژیم صهیونیستی حتی یک روز نیز توان ماندن نداشت.

اقدام حماس درس ظلم ستیزی به ملت ها داد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام حماس تحقیر بزرگی برای رژیم صهیونیستی به شمار می رود و نه یک کشور بلکه یک گروه به نام حماس، ضربه و تحقیر بزرگی به اسرائیل وارد ساخت و صحنه‌های فرار صهیونیست‌ها را به ثبت رساند و این مسئله نه تنها آبروریزی بزرگ رژیم را به فراموشی نمی‌سپارد، بلکه درس بزرگی برای ملت‌ها با این پیام است که می‌توانند در برابر ظالمان ایستادگی کنند.

صفار هرندی، بمباران کودکان و بانوان را اقدام صهیونیست‌ها برای جبران این حقارت برشمرد و گفت: ما نگران رذالت انسان نماهایی هستیم که وقتی زورشان به رزمندگان نمی‌رسد، اقدام به بمباران زنان و بانوان و سالخوردگان می‌کنند.

وی، یادآور شد: همانگونه که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی روز گذشته خود گفتند از ناوهای آمریکایی هیچ ترسی ندارند بلکه هر چه به ما نزدیکتر شوند، هدف در دسترس برای ما محسوب می‌شوند.

حمایت آمریکا از جنایات صهیونیست ها فاصله اش را با مظلومان عالم علنی کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: حمایت آمریکا از جنایات صهیونیست‌ها فاصله رسمی این کشور با مظلومان عالم و همراهی با ظالمان را علنی کرده است.

صفار هرندی، بیان کرد: از کسانی که همچنان به دنبال حجت و برهان برای ارتباط و دوستی با آمریکا هستند، شگفت زده ایم و ما چرا باید مقدرات کشور خود را به آمریکایی گره بزنیم که در حال فروپاشی است؟

آمریکا توان کودتا در کشورها را ندارد

وی اظهار کرد: امام خمینی(ره) در پاسخ به کسانی که گفته بودند شعار مرگ بر آمریکا چه فایده‌ای دارد؟، تأکید کردند که این شعار سبب مرگ واقعی آمریکا می‌شود و امروز شاهد هستیم که این کشور دیگر توان انجام اقداماتی نظیر کودتا در سایر کشورها را ندارد و فرار نظامیان آمریکا از افغانستان و عراق به عنوان شاهد این مسئله است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: اگر ملت‌ها قدرت واقعی خود را بشناسند، آمریکا را با شعار «مرگ بر آمریکا» به مرگ واقعی می‌رسانند.

صفار هرندی با بیان این که هم اکنون آمریکا به صورت واقعی به سوی فروپاشی گام برمی دارد، تصریح کرد: صاحب نظران آمریکایی هم از کلمه فروپاشی آمریکا استفاده می‌کنند.

وی تأکید کرد: هم اکنون آمریکا به تدریج با فروپاشی اقتصادی و اجتماعی مواجه شده است و فروپاشی نظام سیاسی نیز در آینده محقق می‌شود و نسل جوان و نوجوان ما که صحنه گردانان آینده کشور هستند، به لطف خدا شاهد فروپاشی آمریکا خواهند بود.

۱۳آبان ۵۷ پیروزی بهمن ۵۷ را تسریع کرد

عضو تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگر سخنان خود مناسبت های یوم الله ۱۳ آبان را یادآور شد و گفت: به خاک و خون کشیدن دانش آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ در برابر دانشگاه تهران، سبب تسریع در سرنگونی رژیم شاهنشاهی شد و به پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن انجامید.

صفار هرندی یادآور شد: دانش آموزان و دانشجویان با تجمع در برابر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۸ که آن زمان سفارت آمریکا تلقی می‌شد، علاوه بر گرامیداشت سالروز کشتار دانش آموزان، حماسه بزرگ تسخیر پایگاه بزرگ جاسوسی آمریکا در منطقه را رقم زدند.

وی گفت: شاه پس از فرار به آمریکا رفت و امام خمینی(ره) با توجه به سابقه کودتای ۲۸ مرداد آمریکا نسبت به یک کودتای دیگر و بازگشت شاه هشدار داد و ملت خصوصا دانشجویان گوش به فرمان رهبر پیش از عملی شدن این توطئه آمریکا در لانه جاسوسی حضور یافتند و مانع بازگشت شاه و تحقق نقشه آمریکا شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رشته رشته شدن اسناد لانه جاسوسی، گفت: این اسناد رشته شده توسط دانش آموزان و دانشجویان در کاری سخت و زمان بر بار دیگر ترکیب شد و حاصل این تلاش‌ها هم مجموعه ارزشمند ۸۰ جلدی اسناد لانه جاسوسی است که در اختیار ملت ایران و جهانیان قرار گرفت.

صفار هرندی خاطرنشان کرد: انتقال این اسناد به جهانیان سبب روشن شدن چهره واقعی آمریکا بود و آمریکایی‌ها نشان دادند هیچ بویی از دموکراسی و حقوق بشر نبرده اند و اسناد به دست آمده بر این ادعا صحت می‌گذارد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha