شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
استاندار فارس

حوزه/ استاندار فارس با تصریح بر اینکه۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲ بار دیگر درگیری حق با باطل به اوج خود رسیده است، عنوان کرد: روح مطهر دانش آموزان عزیزی که در سال ۱۳۵۶ به شهادت رسیدند شاهد است که دانش آموز نسل امروز در ایران اسلامی و کشورهای جبهه مقاومت ایستاده‌اند تا جان عزیز خود را در راه اعتلای اسلام هدیه کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمدهادی ایمانیه پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در شیراز با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: شاید در تاریخ رژیم غاصب صهیونیستی چنین حملات وحشیانه‌ای سابقه نداشته باشد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه حملات رژیم غاصب صهیونیستی موجب شهادت حداقل چهار هزار کودک و نوجوان شده است، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی با ددمنشی و بهانه‌های واهی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها را مورد حمله قرار می‌دهد.

استاندار فارس با تصریح بر اینکه۱۳ آبانماه ۱۴۰۲ باردیگر معرکه درگیری حق با باطل به اوج خود رسیده است، عنوان کرد: روح مطهر دانش آموزان عزیزی که در سال ۱۳۵۶ به شهادت رسیدند شاهد است که دانش آموز نسل امروز در ایران اسلامی و همه کشورهای جبهه مقاومت ایستاده‌اند تا جان عزیز و مطهر خود را در راه اعتلای اسلام هدیه کنند.

وی با بیان اینکه تا دنیا دنیا است حق و باطل وجود خواهد داشت و امیدواریم خداوند کمک کند که ما در این امتحانات روسفید بیرون بیایم، خاطرنشان کرد: شرایط وخیمی که رژیم صهیونیستی در غزه رقم زده باعث شد تا حتی افراد و مجموعه‌هایی که پیشتر سکوت می‌کردند مانند سازمان ملل و سازمان‌های حقوق بشر هم معترض شده و وادار به موضوع گیری شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha