یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی از برگزاری نشست معاونان تهذیب و تربیت مدارس علمیه استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام کاظم علی‌محمدی، معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه آذربایجان شرقی از برگزاری نشست هم اندیشی معاونان تهذیب و تربیت مدارس علمیه استان آذربایجان شرقی خبر داد.

وی بیان کرد: در ابتدای این نشست، توضیحاتی پیرامون عملکرد معاونت تهذیب استان در دو سال اخیر، سامانه تلبس، فعالیت‌های دارالقرآن استان، برگزاری دوره متمرکز میثاق طلبگی در سال جاری، تشکیل شورای تهذیب و تربیت استان و… ارائه شد. سپس بندهای شرح وظایف و مأموریت‏های معاون تهذیب مدرسه به تفصیل مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و معاونان محترم تهذیب مدارس نکات و تجربیات خود را در این زمینه بیان کردند.

حجت الاسلام علیمحمدی افزود: همچنین برش سال ۱۴۰۲ برنامه پنج ساله مرکز مدیریت استان در بخش تهذیب و تربیت مورد بررسی قرار گرفت و توقعات و انتظارات تهذیب استان راجع به بخش‌های مختلف این برنامه تبیین شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه توضیحاتی پیرامون آیین نامه جدید شورای تهذیب مدرسه ارائه شد و ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه محوری این شورا در مدرسه، از معاونان محترم خواسته شد در اسرع وقت نسبت به تشکیل شورای تهذیب مدارس و معرفی اعضای جدید شورا به معاونت تهذیب استان اقدام نمایند.

حجت الاسلام علیمحمدی افزود: مأموریت‌ها و فعالیت‌های پیش روی دارالقرآن مدرسه موضوع دیگری بود که در این نشست مورد بحث قرار گرفت و حجت الاسلام علی بدری مسئول دارالقرآن مدرسه نکات لازم را در این زمینه متذکر شدند.

در بخشی از این نشست حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن‌تن نیز حضور یافته و دقایقی راجع به اهمیت سلوک طلبگی به ایراد سخن پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha