یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ یادواره شهدای مظلوم غزه

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انتظار پیروزی جبهه مقاومت طولانی نخواهد بود و ما ان‌شاءالله طی روزهای آینده شاهد آن خواهیم بود و زمانی که پیروزی حاصل شود، زخم‌ها درمان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله محسن اراکی در مراسم بزرگداشت مجاهدین فلسطین، کودکان غزه، شهدای تروریستی پلخمری و جان باختگان حادثه زلزله هرات که در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، اظهار کرد: اگرچه صحنه‌های تاریکی در غزه شاهد هستیم، ولی مقاومت مردم غزه اتفاق بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه از همین امروز بشارت می‌دهیم که غزه پیروز است، مطرح کرد: ایستادگی و پیروزی رابطه قطعی و غیر قابل انکار دارند و هر زمانی که مظلومی ایستادگی کرده در جنگ پیروز شده است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه با بیان اینکه جبهه مظلوم به شرط ایستادگی از نصرت الهی بهره‌مند خواهد شد، عنوان کرد: عملیات طوفان الاقصی ابتکار عمل جبهه مقاومت در مقابل قوم ستمگری بود که سرزمین فلسطین را غصب کرده است.

وی با اشاره به اینکه یورش بردن به دشمن با توکل به خداوند، پیروزی را درپی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این موضوع جزو قوانین اصلی جنگ است هرچند که شما از نظر تعداد نیرو و سلاح کم‌تر از دشمن باشید.

آیت الله اراکی با بیان اینکه طبق این قوانین الهی غزه به زودی پیروز خواهد شد، تصریح کرد: انتظار پیروزی جبهه مقاومت طولانی نخواهد بود و ما ان‌شاءالله طی روزهای آینده شاهد آن خواهیم بود و زمانی که پیروزی حاصل شود، زخم‌ها درمان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم فلسطین پس از پیروزی قوی‌تر و مقاوم‌تر از گذشته خواهند شد، یادآور شد: این نیرو علاوه‌ بر نابودی رژیم غاصب صهیونیست می‌تواند حامیان این رژیم را نیز نابود کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبدالله IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    13 0
    «یورش بردن به دشمن با توکل به خداوند، پیروزی را درپی خواهد داشت. این موضوع جزو قوانین اصلی جنگ است هرچند که شما از نظر تعداد نیرو و سلاح کم‌تر از دشمن باشید.» اگر منظور از پیروزی، موفقیت ظاهری باشد، این سخن به‌صورت دقیق بیان نشده است. آیا در طول تاریخ اسلام، مجاهدان راه حق که بارها حسب ظاهر از دشمنان شکست خوردند، به خداوند تبارک و تعالی توکل نکرده بودند؟! مصداق اتم این موضوع، سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌ الحسین علیه افضل‌ الصلوات المصلین و یاران باوفای آن‌حضرت است که حسب ظاهر شکست خوردند اما بزرگترین پیروزی و موفقیت را با جاودانگی مجاهدت بی‌نظیرشان در تاریخ بشر، رقم زدند. بنابراین، گفتن این‌که با توکل به خدا در یورش به دشمن پیروز خواهید شد ولو از نظر تعداد نیرو و سلاح کم‌تر از دشمن باشید، دقیق نیست؛ حداقل این‌که درباره پیروزی و شکست ظاهری نمی‌توان این‌گونه گفت.