دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علی فضل الله

حوزه/حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت از فیصل الخزاعی وکیل و کارشناس حقوق بین الملل استقبال کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت از فیصل الخزاعی وکیل و کارشناس حقوق بین الملل استقبال کرد.

الخزاعی، وی را در مورد جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و علیه بیمارستان ها، مدارس، مراکز بهداشتی، مساجد، کلیساها و مراکز دفاع مدنی مطلع کرد.

وی افزود: این حملات، جنایات جنگی علیه بشریت تلقی می شود و آن نقض حقوق بشردوستانه بین المللی و موافقتنامه های بین المللی به ویژه کنوانسیون چهارم ژنو و پروتکل های منضم به آن و نقض آشکار اساسنامه دیوان کیفری بین المللی به شمار می رود.

الخزاعی به حجت الاسلام فضل الله درباره تلاش برای تشکیل کمیته حقوقی بین‌المللی برای مستندسازی این جنایات در دادگاه کیفری بین‌المللی لاهه توضیح داد.

حجت الاسلام سید علی فضل الله به نوبه خود از تلاش های حقوقی، بین المللی و بشردوستانه الخزاعی برای افشای جنایات این رژیم و اقدامات تجاوزکارانه آن علیه بشریت و کشتارهایی که علیه نوار غزه انجام می دهد و کودکان، زنان و افراد مسن را هدف قرار می دهد، قدردانی کرد.

وی بر ضرورت تلاش برای توقف این قتل عام ها که در تاریخ بشریت، به ویژه برای جهان غرب که حقوق بشر را ستایش می کند و مدعی تلاش برای اجرای آن است، مایه ننگ است، تاکید کرد.

امام جمعه بیروت مواضع بین المللی و منطقه ای و اقدامات و تظاهرات اعتراضی در حمایت از آرمان فلسطین که جهان شاهد آن است را ستود.

حجت الاسلام فضل الله افزود: توسل این دشمن به این شیوه کشتار و ویرانگری نشان از ضعف و سردرگمی آن در برابر استواری افسانه‌ای مردم فلسطین است که در راه عزت خود و آزادی سرزمین خود فداکاری می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha