یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه در کنار ورزش باید ارزش‌های اخلاقی و دینی نیز در نسل جوان ما تقویت شود، گفت: تهذیب در هر امری باید مورد توجه باشد، چون علم و ورزش بدون اخلاق تعالی بخش نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در مراسم اختتامیه فینال فوتسال مسابقات طلاب مدارس علمیه استان قزوین که در سالن سپاه امام علی(ع) استان قزوین برگزار شد، ضمن تقدیر از دست اندرکاران جشنواره ورزشی و فرهنگی طلاب مدارس علمیه استان قزوین، اظهار داشت: خوشبختانه این دوره با همکاری همه مدیران مدارس علمیه، سازمان بسیج طلاب و امور طلاب حوزه علمیه قزوین با موفقیت به پایان رسید، اما باید تلاش کنیم برای سال‌های آینده نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: مدیریت حوزه علمیه استان قزوین در تلاش است تا این نوع مسابقات ورزشی را بیشتر در بین اساتید و طلاب ترویج دهد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین، به اهمیت ورزش در حفظ و نشاط و شادابی فرد اشاره کرد و گفت: ورزش، دوستی و صمیمیت را بین افراد به وجود آورده و یکی از تفریحات سالم و مورد نیاز انسان به شمار می‌رود.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: دین مقدس اسلام به مسلمانان و شیعیان سفارش کرده که همواره ورزش کنند تا با افزایش توانایی، از آسیب‌های جسمی، روحی و روانی دور بمانند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: تعالیم عالیه اسلام برای انسان ارزش والایی قائل است، او را موجودی شریف می‌شمارد و سلامت و بهداشت و نیرومندی بدن او را نیز با اهمیت می‌داند.

وی ادامه داد: این امر بر همگان روشن است که وقتی جسم انسان سالم باشد و دستگاه‌های بدن به خوبی کار کنند، شخص نیز در اثر سلامت و نشاط از مواهب زندگی بیشتر استفاده کرده و بهتر می‌تواند از نعمت حیات در جهت اهداف عالیه بهره‌مند شود.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه در کنار ورزش باید ارزش‌های اخلاقی و دینی نیز در نسل جوان ما تقویت شود، تصریح کرد: تهذیب در هر امری باید مورد توجه باشد، چون علم و ورزش بدون اخلاق تعالی بخش نخواهد بود.

وی اظهار کرد: همه تلاش ما بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای تقویت ورزش در بخش‌های مختلف است.

در کنار ورزش، ارزش‌های اخلاقی و دینی نسل جوان نیز تقویت شود

در کنار ورزش، ارزش‌های اخلاقی و دینی نسل جوان نیز تقویت شود

در کنار ورزش، ارزش‌های اخلاقی و دینی نسل جوان نیز تقویت شود


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha