شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اجلاسیه شورای آموزش مدارس علمیه استان کرمانشاه

قائم مقام معاون آموزش حوزه های علمیه با اشاره به اینکه غربی ها همیشه از حقوق بشر سوءاستفاده می کنند، گفت: تجمع های معجزه گونه‌ای که به خاطر مظلومین فلسطین با حضور مردم در خیابانها انجام می شود، وحدت جهانی علیه جنایات رژیم غاصب در غزه شکل داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی امروز در اجلاسیه شورای آموزش مدارس علمیه کرمانشاه درباره جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، گفت: شکست رژیم صهیونیستی در این حجم و اندازه تا به حال اتفاق نیفتاده بود که جای بسی شکرگزاری و خرسندی است.

قائم مقام معاون آموزش حوزه های علمیه ادامه داد: شجاعت و غیرت دینی رزمندگان فلسطینی، قدرت دروغین رژیم جعلی و منحوس را از هم گسست و متأسفانه وقایع تلخی را دشمن در بمباران مناطق مسکونی غزه انجام داد. قطعا خون بی گناهان غزه برای ریشه کنی اسرائیل غاصب اثرگذار است.

وی با تأکید بر اینکه جنایات صهیونیستها در پیش چشم جهانیان اتفاق می افتد، گفت: برخورد دو گانه غربی ها مایه رسوایی تمامی مدعیان حقوق بشر شد.

قائم مقام معاون آموزش حوزه های علمیه با اشاره به اینکه غربی ها همیشه از حقوق بشر سوءاستفاده می کنند، گفت: تجمع های معجزه گونه ای که به خاطر مظلومین فلسطین با حضور مردم در خیابانها انجام می شود، وحدت جهانی علیه جنایات رژیم غاصب در غزه شکل داده است.

وی در پایان گفت: زحمات ۷۵ ساله جبهه استکبار و صهیونیسم بین الملل برای رسیدن به اهداف استعماری با جنایات صورت گرفته علیه مردم فلسطین، چهره از نقاب دروغین آنها برداشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • میرزا عباسی IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    خود حوزه علمیه کرمانشاه چرا پیامی یا نکته ای در خصوص محکوم کردن جنایات اشغالگران قدس ندارد؟