دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
چهارمین جلسه مجمع اساتید قرآنیان البرز برگزار شد

حوزه / چهارمین جلسه مجمع اساتید قرآنیان البرز شب گذشته با حضور شماری از قاریان و اساتید ممتاز و فعالان قرآنی استان و با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی در حسینیه‌ امام خمینی (ره) دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، چهارمین جلسه مجمع اساتید قرآنیان البرز شب گذشته با حضور شماری از قاریان و اساتید ممتاز و فعالان قرآنی استان و با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی در حسینیه‌ امام خمینی (ره) دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز برگزار شد.

در این جلسه قاری نوجوان مهدی یادگاری، قاری جوان محمد خانی، قاری ممتاز استان حجت‌الاسلام‌ آرمیون، قاریان بین‌المللی اساتید سعید پرویزی، محمود غفاری و حجت‌الاسلام‌ سید محمدجواد موسوی درچه‌ای و حافظ کل قرآن کریم حجت‌الاسلام‌ مهدی نجفی به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداختند.

گفتنی است مجمع اساتید قرآنیان البرز به همت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی برای اولین بار در سطح استان تأسیس و به‌صورت ماهانه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در البرز با حضور جمعی از قاریان و اساتید برجسته استانی، کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha