شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
برگزاری همایش جوانی جمعیت در الیگودرز

حوزه/ امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت از ضروریات جامعه و لازمه پویایی و پیشرفت همه جانبه کشور است، گفت: همه دستگاه‌ها و مسئولان باید در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک امام جمعه الیگودرز شب گذشته در همایش فرزندآوری و جوانی جمعیت که در دانشکده پرستاری شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه مساله جوانی جمعیت از مسائل مهم و حیاتی کشور به شمار می‌رود، اظهار داشت: همه باید برای تحقق جوانی جمعیت همت خود را به‌کار گیریم.

وی با بیان اینکه مساله فرزندآوری و جوانی جمعیت از ضروریات جامعه و لازمه پویایی و پیشرفت همه جانبه کشور است، گفت: همه دستگاه‌ها و مسئولان باید در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تلاش کنند.

امام جمعه الیگودرز گفت: علاوه بر فرهنگ سازی و نهادینه سازی موضوع جمعیت و فرزند آوری، باید مسئولان هم زمینه ازدواج و اشتغال جوانان را برای تشکیل خانواده فراهم کنند.

خانم افروغ رئیس دانشکده پرستاری الیگودرز هم در این همایش اظهار کرد: این همایش با هدف بررسی چالش‌ها و موانع فرزندآوری، بررسی عوامل مؤثر در ناباروری، ترویج فرهنگ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: درمانگاه غدیر در الیگودرز به زوج‌هایی که مشکل ناباروری دارند خدمات ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha