شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / نشست حوزه علمیه قزوین با مسئولین جمعیت هلال احمر قزوین

حوزه / در نشستی راه‌های تقویت همکاری‌های حوزه علمیه و هلال احمر قزوین بررسی شد.

حوزه / به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علاءالدین صفی خانی امروز در نشستی با مسئولین جمعیت هلال احمر استان قزوین در راستای برگزاری آموزش های کاربردی ویژه طلاب مدارس به نقش روحانیت در جذب نیروهای داوطلب جمعیت را بسیار موثر دانست و با یادآوری مسئولیت خطیر این جمعیت در امر خدمت‌رسانی بیان کرد: تلاش مدیران، کارکنان، اعضاء و داوطلبان این نهاد مردمی در راستای تحقق اهداف عالی جمعیت هلال احمر و بر پایه چهار هدف تکریم انسان‌ها، تسکین آلام بشری، تلاش برای حفظ سلامت انسان‌ها و برقراری صلح و دوستی انجام می‌شود.

معاون امور طلاب حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: اصول و اهداف جمعیت هلال احمر مطابق با منویات مقام معظم رهبری و منطبق با تعالیم عالی اسلام است و بر پایه معارف قرآن و اهل بیت(ع) رشد و گسترش می‌یابد.

وی ضمن تقدیر از خدمات جمعیت هلال احمر در خدمت‌رسانی به عموم جامعه، گفت: تلاش نیروهای امدادی که خالصانه در زمان حوادث به یاری مردم می‌شتابند نمونه بارز ایثار و از خود گذشتگی است‌.

حجت الاسلام صفی خانی تصریح کرد: حضور روحانیت در هلال احمر برای ارتباط متقابل و مؤثر با مردم و مجامع دینی در زمان حوادث، موجب کاهش درد و رنج در زمان حوادث خواهد شد.

راه‌های تقویت همکاری‌های حوزه علمیه و هلال احمر قزوین بررسی شد

راه‌های تقویت همکاری‌های حوزه علمیه و هلال احمر قزوین بررسی شد


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha