یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
هوش مصنوعی

حوزه/ نشست تخصصی «هوش مصنوعی و خلاقیت‌های انسانی» به همت اندیشکده علم الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به صورت مجازی و حضوری در روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست تخصصی «هوش مصنوعی و خلاقیت‌های انسانی» به همت اندیشکده علم الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به صورت مجازی و حضوری در روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

بر اساس این گزارش: این نشست نیم روزه با حضور جمعی از صاحب نظران در قالب ۶ سخنرانی و بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع توسط حاضران به انجام خواهد رسید.

شرکت در این نشست از طریق فضای مجازی برای عموم علاقمندان آزاد و دوستاران این مباحث می‌توانند بصورت برخط از طریق نشانی event.olgou.ir در نشست شرکت نموده و از مطالب مطرح شده بهره مند شوند.

گفتنی است: در این نشست نیم روزه آقایان دکتر صادق واعظ زاده، دکتر غلامرضا اعوانی، حجت الاسلام والمسلمین سعیدرضا عاملی‌، دکتر حمیدرضا ربیعی، دکتر جواد حاتمی، دکتر سیدمحمود تارا سخنرانی خواهند داشت.

در پایان هرسخنرانی فرصتی در نظر گرفته خواهد شد تا اندیشمندانی که حضوری با این نشست مشارکت نموده اند، سوالات و نظرات خویش را مطرح و سخنرانان پاسخ مقتضی را ارایه دهند.

در ابتدای این نشست علمی دکتر هادی اکبر زاده عضو شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و رییس اندیشکده علم با توضیحاتی هدف از برگزاری این نشست را ارایه و جناب آقای دکتر علی اکبر موسوی موحدی اداره نشست را به عهده خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha