دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/مدیر مدرسه امام باقر علیه السلام شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه با اتحاد و وحدت می‌توان ریشه ظلم و ستم اسرائیل غاصب را خشکاند، گفت: همه مسلمانان و حتی انسان‌های آزاده در قبال وضعیت کنونی مردم غزه مسئول هستند.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست ها علیه مردم غزه و فلسطین، اظهار داشت: این روزها شاهد جنایات بی سابقه صهیونیست های غاصب علیه ملت بی دفاع و مظلوم غزه و فلسطین هستیم.

مدیر مدرسه امام باقر علیه السلام شهرستان کامیاران افزود: مردم فلسطین و نیروهای مقاومت همواره در برابر زورگویی‌های رژیم غاصب ایستادگی کرده‌اند و امروز این نبرد و تقابل وارد فاز جدیدی شده است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه با اتحاد و وحدت می‌توان ریشه ظلم و ستم اسرائیل غاصب را خشکاند، بیان کرد: همه مسلمانان و حتی انسان‌های آزاده در قبال وضعیت کنونی مردم فلسطین و غزه مسئول هستند و هیچ کسی نمی‌تواند در این موضوع بی‌تفاوت و بی‌اعتنا باشد.

وی تصریح کرد: امروز مردم غزه در بدترین شرایط ممکن قرار گرفته‌اند و متأسفانه شاهد سکوت سران اسلامی در قبال این همه ظلم و جنایت صهیونیست‌ها هستیم.

حجت الاسلام حسینی گفت: رژیم منحوس اسرائیل در عمل نشان داده که به دنبال از بین بردن ملت فلسطین و در فاز بعدی تهاجم علیه جهان اسلام است لذا امروز باید در مقابل این رژیم کودک کش منفعل نباشیم و احساس مسئولیت داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha