شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
أكثر من 25 ألف طن من المتفجرات على قطاع غزة

حوزه/ کارشناس و محقق حوزوی گفت: غرب و اروپا از دست یهودیان و افکارپلید و کردار زشتشان خسته و ذلّه شده بودند و برای راحتی خود، خواستند که از دل غرب وجمع اروپائیان بیرونشان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، این روزها جهان شاهد نسل کشی بی سابقه مردم بی گناه غزه است، نسل کشی که با حمایت های آمریکا و کشورهای غربی و میدان داری رژیم صهیونیستی در حال انجام است.

اتفاقات تلخ این روزها موجب شد که گفت و گویی با حجت‌الاسلام عباس قاسمی کارشناس و محقق حوزوی که تحقیقات زیادی در زمینه رژیم صهیونیستی انجام دهیم ، که در ادامه می آید.

یهودیان همان انکارکنندگان هستند

قُل یااَیُّهَا الَّذینَ هادُوا اِن زَعَمتُم أنَّکُم أولِیاءُ لِلّهِ مِن دُونِ النّاسِ فَتَمَنَّوُاالمَوتَ اِن کُنتُم صادِقینَ

بگو ای یهودیان اگر گمان می‌کنید که فقط شما دوستان خدایید نه مردم دیگر، پس آرزوی مرگ کنید اگر راست‌گویید. (چون دوستان خدا برای رسیدن به لقاء خدا مشتاق مرگ هستند).

جُحود نامی است که به یهودیان می‌گفتند؛ یعنی انکارکنندگان، لج‌باز کنندگان وکسانی که مبنایشان بر مخالفت دیگران است، ایرادکنندگان که از همین رو ایراد بنی اسرائیلی معروف است.

به‌خاطر همین کردار زشتشان در بین مردم اروپا معروف به موش کثیف بودند و هیتلر بسیاری از اینها سوزانده است.

قساوت و بی رحمیشان در زمان پیامبر عظیم‌الشأن به حدّی بود که فرمودند: هیچ‌کسی به‌اندازه یهود مرا آزار و اذیّت نکرده است.

حریص‌ترین مردم به زندگی دنیایی مردم یهود هستند به حدّی که هرکدام دوست دارند هزار سال عمر کنند. «یودُّ أحَدُهُم لَویُعَمَّرُألف سَنَهٍ»

فکرمی کنند عمر طولانی آنها را از عذاب می‌رهاند. در ادامه آیه 6 سوره جمعه خداوند میفرماید آنها به خاطرکردار زشت-شان تمنّای مرگ نمی کنند. «وَلایَتَمَنَّونَهُ أبَداًبِماقَدَّمَت أیدِیهِم»

خداوند در کلامی دیگرمی فرماید: «قُل اِن کانَت لَکُمُ الدّارُالاخِرهِ عِندَاللهِ خالِصَهً مِن دُونِ النّاسِ فَتَمَنَّوُا المَوتَ اِن کُنتُم صادِقِین»

بگو اگر آن گونه که می پنداریدسرای آخرت با همه نعمت‌هایش نزد خدا ویژه شماست نه مردم دیگر پس چنانچه راست می‌گویید مرگ را آرزو کنید.

یهودیان جان ترس، حریص به دنیا، نژادپرست مورد لعن پروردگارند و خدا مُهرذلّت و بدبختی را به آنها زده است. وقتی ایراد زیادی بر حضرت موسی «علی نبیّنا وآله وعلیه السلام» زدند که ما به یک نوع غذا تحمل نمی کنیم غذاهای متفاوتی برای ما ازخدایت بطلب، خداوند فرمود که وارد سرزمینی می شویدکه هر چیزی که خواستید برای شما آنجا هست اما بدانیدکه «وَضُرِبَت عَلَیهِمُ الذِّلِهُ وَالمَسکَنَهُ وَبَاءُوا بِغَضَبٍ مِنَ اللهِ» داغ خواری وبیچارگی ونیازبرآنها زده شد وسزاوارخشم خدا شدند.

البته ناگفته نماند نه فقط یهودیان بلکه هرکسی که همه وجود خود را تسلیم خدا کند در حالی که نیکوکار باشد اجر او نزد پروردگار است. «بَلی مَن أسلَم وَجهَهُ لِلّهِ وَهُوَ مُحسِنٌ فَلَهُ اَجرَهُ عِندَ رَبِّهِ»

آری کسانی که همه وجود خود را تسلیم خدا کنند درحالی که نیکوکارند برای آنان نزد پروردگارشان پاداشی شایسته ومناسب است.

اگر یهودی به یقین، خود راتسلیم خدا کند و آنچه از تورات واقعی می داند عمل کند خداوند به او اجر شایسته عنایت می کند.

امّا به خاطرداشتن روحیه انکار، عناد، قساوت قلب و لجباز بودن اکثرشان، موردخشم الهی قرارگرفته اند.

آنکه آنان را به حرکت وامیدارد شیطان است و آنچه به ظاهر موفّقیّت برای یهود است موجب سعادت و خوشبختی آنها نیست.

باید اعتراف کنیم آنان در جریان باطل خویش تلاش می کنند، با آنکه باطل چیزی ازخود ندارد و هرچه دارد ازحق می گیرد وبا باطل خویش می آمیزد و هوای نفس خودشان را به خورد مردم دنیا می دهند هرچند سرانجام مردم، حق را پیدا خواهند کرد و خورشید همیشه زیرا ابر نمی ماند و پنهان کاری بالاخره یک روزی آشکار می شود وآنچه نهان است یک روزآشکار می شود اما متأسّفانه ما مسلمانان اتّحادی که باید داشته باشیم، نداریم.

تلاش حقیقی و واقعی هم نمی کنیم و درآنچه برآن برحقّیم سخت کوشی نداریم، گرچه بسیاری ازدانشمندان پزشکی، ریاضی، نجوم وغیره از دیرباز دردامن مسلمانان پرورش یافته اند مانند ابوعلی سینا، فارابی، زکریای رازی، ابوریحان، خیّام، شیخ طوسی ودر زمان معاصرعلّامه حسن زاده آملی وبسیاری که ذکر نشد و عدّه ای هم که در قید حیات هستند امّا مع الاسف بیشتر ما اهل تلاش و زحمت علمی نیستیم و این اعتراف تلخ است که تلاش نمی کنیم.

پزشکان امت مسلمان مایه علم افزایی و رشد و تعالی بشریت شده امّا آنان پزشکان حاذق و ماهری دارند که قدرت تولید و گسترش ویروس در جهان می شوند و عدّه ای را از طریق میکروب و ویروس بیولوژی به قتل می رسانند مانند یاسرعرفات وخیلی های دیگرو چه بسا برخی از صاحب اندیشان کشورما از این طریق به بیماری ظاهری ازدنیا رفتند ولی درواقع شهید شدند.

ملاحظه نمایید اینان چه موجوداتی هستند که اروپائیان ازدست آنها به ستوه آمده بودند چون که در اروپا به آنها می-گفتند موش کثیف، به کمپانی های رسانه ای وثروتمند خودشان سفارش ساخت فیلم تام وجری را دادند تا بگویند همین موش کثیف می تواند باعث آزار و اذیّت شما باشد ببینید که چگونه یک موش، گربه را به ستوه می آورد.

هر چقدر مسلمانان اهل قناعت و به دور از تبذیر و اسراف بودند آنها به دنبال زراندوزی و تموّل و در اختیار گرفتن هرچه بیشترثروت و در اختیارگرفتن قدرت بودند، متأسفانه به ما چنین القاء کردند که دنیا بد است و در نظرما بی اهمیّت جلوه دادند درحالی که دنیا محلّ رشد وتعالی وترقّی است تا درآن دنیا جایگاه و درجات ما به واسطه تلاش دراین دنیامشخص شود، آنچه بد است تعلّق به دنیاوآرزوهای دنیایی فردی است که البته اگراین آرزوها برای تعالی زندگی ورشد معنوی باشد اشکالی ندارد واگر برای پیشرفت جامعه وتمدّن اسلامی باشد خیلی هم سفارش شده است که درمسیر تعالی امت اسلامی وتمدّن اسلامی تلاش شود.

چرایهودیان زر اندوز کردند و قدرت های بزرگ مالی وسرمایه ای دنیا را دردست گرفتند و درخواب بودیم؟

پولدارشدن برای تعالی دین چه اشکالی دارد؟ مگرثروت حضرت خدیجه «سلام الله علیها» در راه هزینه نشد؟

ثروت و پول خیلی هم خوب است مخصوصاً در راه گسترش اسلام که نقش اساسی دارد مانند نیرو و توان نظامی که لازمه قدرت اسلام است، قدرت شمشیرحضرت علی«علیه السلام» یک نمونه بارز است که در راه پیروزی اسلام مؤثّر بوده وقتی درجنگ خندق یک ضربه حضرت علی «علیه السلام» افضل از عبادت جن و انس می شود یعنی قدرت وتوان نظامی که در خدمت اسلام باشد چه اجر عظیمی خواهد داشت.

دلایل حمایت غرب از نسل کشی مسلمانان توسط رژیم صهیونیستی

عقب نگه داشته شدن مسلمانان توطئه غرب است

حقیقت تلخ آن است که عقب نگه داشته شدن مسلمانان از توطئه های غرب است امّا باید بیدارباشیم و نگذاریم تا دشمنان ازحقایقی چون جهاد، عامل انتحاری درست کنند و از حقیقتی چون دل نبستن به دنیا، فقر را گسترش بدهند.

باید با تلاش ،کوشش ، جهاد علمی ، نظامی ، مال وهمه جانبه، نگذاریم اسرائیل ، آمریکا ، انگلیس و سایر مستعمرین و استثمارکنندگان این گونه بتازند و دیگران را حیوان بدانند و خود را برتر از دیگران، به هیتلر گفتند چرا اینقدر یهودیان را می کشی، گفت خیلی ها به من اعتراض می کنند که چرا آنها را می کشم و می سوزانم، عدّه ای از آنان را زنده نگه می دارم تا دنیا و تاریخ بفهمد که اینها چه جانورانی هستند.

علت حمایت آلمان از اسرائیل

آلمان الان حامی اسرائیل شده است می دانند که اگر آنها برگردند به آلمان از دستشان در آسایش نخواهند بود پس باید از اسرائیل حمایت اجباری کنند تا خود در راحتی باشند، منافعشان به حمایت از اسرائیل گره خورده است.

البته بحث هولوکاست را به نحوی مظلوم نمایی نشان می دهند و اغراق می کنند و چنان تاریخ را واژگون انعکاس می دهند که آیندگان خبردار نشوند که آنها چه عقیده و تفکّری نسبت به سایر افراد بشری دارندآنها به غیر از نطفه خود کسی دیگر را انسان نمی دانند دارای افکارفاشیستی و نژادپرستانه که هرکسی متوجّه شود ازآنها بیزاری می جوید، درمورد هیتلرمی گویند کشتار هیتلر به خاطر غَرَض ورزی شخصی است که ازیهودیان داشته است و وقتی به قدرت رسید خواسته عُقده گشایی کند.

او وقتی کودک بوده از دست یک یهودی کتک خورده است یا به خاطر اینکه او رامسخره می کردند یا اینکه یهودیان به او وخانواده اش دارو ندادند تا اینکه مادرش مُرده است.

در حالی که این گونه نبوده و کار هیتلر به خاطرآزار و اذیّت این قوم به اروپائیان و مخصوصاً به آلمانی ها بوده است امّا حالا شده اند حامی اسرائیل و نمی دانند که صهیونیزم دشمن آنها هم می باشد گرچه منافع در گرو آنها دارند.

غرب و اروپا از دست یهودیان و افکارپلید و کردار زشتشان خسته و ذلّه شده بودند و برای راحتی خود،خواستند که از دل غرب و جمع اروپائیان بیرونشان کنند، برای آنها بهترین جای آسیا که دارای آب وهوای خوش و طبیعتی زیبا دارد درنظرگرفته یعنی فلسطین وآنها را درآنجا جای دادند و حالا تمام قدرت نظامی و مالی غرب که در اختیار صهیونیزم و اسرائیل و یهود است، سردمداران ملّت های اروپائی ها باید ازاین موجودات به ظاهر بشرحمایت کنند آن هم فقط به خاطرمنافع وترس شان است که از این قوم دفاع می کنند.

به امید آن روزی که مسلمانان هویّت واقعی خویش را پیدا نمایند وجهان را از لوث وجود افکار و اندیشه و قدرت صهیونیزم و یهود نجات دهند تا زمینه ظهور مولایمان صاحب‌الزمان «عَجَّل الله تعالی فرجه الشّریف» فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۵ IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    درهمین غرب که سالهاست میگوئید اخلاق سقوط کرده مردم لندن به حمایت از مردم فلسطین تظاهرات ۳۰۰ هزار نفری براه انداختند در کدامین شهر ایران چنین تجمع یکجا انجام شده