یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
مفتاح نت

حوزه/ سامانه "مفتاح نت" حوزه علمیه استان یزد با موضوع خدمت رسانی به طلاب حوزه علمیه استان، طراحی و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، سامانه "مفتاح نت" حوزه علمیه استان یزد با موضوع خدمت‌رسانی به طلاب حوزه علمیه استان، طراحی و راه اندازی شد.

احمد مُکَرَّمت یزدی عضو تیم رسانه‌ای حوزه علمیه یزد شاخه انفورماتیک، اظهار داشت: همراه با راه‌اندازی سامانه "مفتاح نت" اولین فاز آن، بخش یکپارچه سازی اطعام طلاب مدارس علمیه شهر یزد نیز آماده بهره برداری می‌باشد.

وی با اشاره به این مطلب که تا به امروز بعضی از مدارس از فرم نگارهای خارجی استفاده می‌کردند، افزود: استفاده از فضاهای خارجی در این عرصه موجب می‌شود امنیت اطلاعاتی طلاب به طور جدی به خطر بیافتد که با راه اندازی سامانه "مفتاح نت" این مشکل به طور کلی برطرف شده است.

مُکَرَّمت یزدی گفت: فاز اول سامانه "مفتاح نت" موجب یکپارچگی، ایجاد نظم، حفظ امنیت اطلاعات و همچنین جلوگیری از اسراف خواهد بود.

وی به بیان ویژگی‌های فاز اول سامانه "مفتاح نت" حوزه علمیه استان یزد پرداخت و اظهار کرد: دسترسی طلاب به این سامانه جهت رزرو غذا بر اساس کد طلبگی می‌باشد که پیشتر با ارسال لیست توسط مدیریت مدارس علمیه شهر یزد به واحد رسانه و ثبت آن ممکن می‌گردد.

مُکَرمت یزدی تصریح کرد: از اهداف طراحی این سامانه، مکانیزه کردن، غیرحضوری شدن و همچنین صرفه جویی و جلوگیری از اتلاف زمان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: فاز اول سامانه (مفتاح نت) آماده بوده و بلافاصله پس از ارسال اطلاعات توسط مدارس شهرستان، ٢٨ آبان‌ماه همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

سامانه (مفتاح نت) حوزه علمیه استان یزد راه اندازی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha