یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
رونمایی از اولین نرم افزار حوزه علمیه یزد با حضور آیت الله اعرافی

حوزه/ اولین نرم‌افزار اندروید حوزه علمیه استان یزد با عنوان «نُجَباء» در روزهای ابتدایی پس از رونمایی مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

حجت الاسلام امین تقی نژاد مسئول رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، با اشاره به رونمایی و انتشار اولین نرم افزار اندروید حوزه علمیه استان یزد (نُجَباء) با محتوای اطلاعات شهدای روحانی و علمای استان یزد، عنوان کرد: این نرم افزار اندروید در روزهای ابتدایی انتشار مورد توجه روحانیت و طلاب یزد قرار گرفت و نقدها و پیشنهادهای بسیاری در راستای بهبود کیفیت این نرم افزار در بخش ارسال اطلاعات ثبت شده است.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از اولین نرم افزار حوزه علمیه یزد با حضور آیت الله اعرافی + عکس

وی افزود: از نقدهای ثبت شده کامل نبودن اسامی علمای استان یزد می باشد که باید دانست در حالت اولیه انتشار، برخی علمای استان انتخاب و اطلاعات بر اساس کتاب نجوم السرد به ذکر علماء یزد نوشته آیت الله سید جواد مدرسی طباطبائی یزدی و چهلچراغ نوشته حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، وارد شده و با توجه به آنلاین بودن (نُجَباء) ادمین های تیم تولید نرم افزار حوزه علمیه یزد به صورت تدریجی اسامی و اطلاعات علمای دیگر را وارد خواهند کرد.
تقی نژاد ادامه داد: این نرم افزار در دو حالت آفلاین و آنلاین قابل دسترسی است که با هربار ثبت و تکمیل اطلاعات مورد نظر در نرم افزار با یک رفرش در حالت آنلاین محتوای نرم افزار بروز رسانی می شود.

استقبال کاربران از نرم افزار «نُجَباء» حوزه علمیه استان یزد / پیشنهاد و یا نقد را ثبت کنید و جایزه بگیرید

وی عنوان کرد: در هر دو بخش علما و شهدای روحانی استان یزد، افرادی که خاطرات یا اطلاعت تازه ای از علما و شهدای روحانی یزد دارند میتوانند از طریق آیکون ایتا در نرم افزار و همچنین بخش ارسال اطلاعات، مطالب خود را برای ادمین های تیم تولید نرم افزار حوزه ارسال نمایند که پس از بررسی، مطالب در نرم افزار ثبت می شوند.
وی افزود: در بخشی از اطلاعات پیرامون محل دقیق تولد شهدا و علمای عزیزمان و نیز مواردی از این دست در منابع مختلفی که بررسی شده است مطالب متفاوتی بیان شده که کاربران نرم افزار می توانند در صورت دارا بودن اطلاعات دقیق از طریق بخش ارسال اطلاعات در (نُجَباء) نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.
تقی نژاد با بیان این مطلب که نرم افزار (نُجَباء) اولین تولید نرم افزاری حوزه علمیه استان یزد است، گفت: قطعا این نرم افزار با دقت کاربران علی الخصوص طلاب و بیان نقدها و پیشنهادها در ساختار و محتوا در به روز رسانی های بعدی بهبود خواهد یافت.
وی افزود: از نقد و پیشنهاد برگزیده پیرامون نرم افزار (نُجَباء) تقدیر به عمل خواهد آمد. کاربران می‌توانند از طریق برای ثبت نقدها و پیشنهادها اقدام نمایند تا از نقد و پیشنهاد برگزیده تقدیر شود.
تقی نژاد در پایان اعلام کرد: روزهای آینده نشستی با دعوت از روحانیون و طلاب یزد با موضوع (نُجباء) و تولید نرم افزار در حوزه علمیه یزد برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha