شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ سومین نشست شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان خوزستان با حضور رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور

حوزه/ سومین نشست شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان خوزستان در سال تحصیلی ۱۴۰۳_ ۱۴۰۲ با حضور رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، سومین نشست شورای هماهنگی نهادهای حوزوی خوزستان در سال تحصیلی ۱۴۰۳_ ۱۴۰۲ روز گذشته با حضور رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور به میزبانی مرکز خدمات حوزه استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مشکلات مسکن، معیشت، سلامت، فرهنگی و تبلیغی طلاب توسط حاضرین مطرح شد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: اگر تدبیر رهبری بر تأسیس مرکز خدمات نبود معلوم نبود وضعیت معیشتی طلاب به چه صورت می شد و طلاب با مشکلات معیشتی بسیاری روبرو می شدند.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: طرح هدفمندی خدمات کار خوبی است که در مرکز خدمات برنامه ریزی شده و باعث شد اطلاعات مراکز حوزوی به روز رسانی شود .

وی گفت: اعتقاد ما بر این است که مرکز خدمات باید بیشترین خدمت را در حمایت از طلاب در حال تحصیل و مبلغین داشته باشد چرا که این دو گروه تأثیر بسزایی در جامعه دارند.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی ضمن تقدیر از برگزاری جلسات شورای هماهنگی نهادهای حوزوی عنوان کرد: شورای هماهنگی نهادهای حوزوی باید مسئله محور و خروجی محور بوده و از جلسات آن طرح و ایده برای رفع مشکلات طلاب استخراج شود.

وی ادامه داد: از شما مسئولین نهادهای حوزوی تقاضا دارم جلسات شورای هماهنگی نهادهای حوزوی را جدی بگیرید چرا که باید این جلسات تشکیل شود تا بدانیم مشکل در استان چیست ؟ همچنین باید در این جلسات از مسئولین بالادستی برای رفع مشکلات طلاب مطالبه گری صورت گیرد.


در پایان این نشست حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی گزارشی از فعالیت های مرکز خدمات حوزه های علمیه به حاضرین ارائه داد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha