شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ بازدید رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور از نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی طلاب و روحانیون خوزستان و خانواده های آنها

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با حضور در ساختمان مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان از نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی طلاب و روحانیون خوزستان و خانواده‌های آنها بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میر محمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سفر به استان خوزستان، روز گذشته از نمایشگاه تولیدات صنایع دستی و مشاغل خانگی تعدادی از خانواده‌های طلاب و روحانیون استان بازدید کرد.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این بازدید ضمن گفت‌وگو با غرفه‌داران در خصوص شرایط مشاغل خانگی از جمله سرمایه اولیه، میزان تولیدات و تعداد افرادی به‌کارگرفته شده، گسترده کردن حیطه این مشاغل و به تبع آن افزایش نیروی انسانی را از خانواده طلاب خواستار شد و اظهار داشت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به مقدار جذب شما از خانواده طلاب و افزایش تولیدات، حمایت کرده و تسهیلات خود را افزایش می‌دهد.

وی با تأکید بر لزوم تمرکز مشاغل خانگی در محیط خانواده‌ها، گفت: اینکه مشاغل خانگی در چارچوب خانه پیگیری شود علاوه بر حذف هزینه‌های مازاد برای مکان فعالیت اقتصادی، برکاتی همچون همبستگی خانواده را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha