شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
سید عبد الله غریفی بحرین

حوزه/ آیت الله غریفی خطاب به مجاهدان فلسطینی گفت: اگر نمی‌توانیم همراه با شما در جهاد شرکت کرده و خون خود را آمیخته با خون شما کنیم ولی توان حرف زدن را داریم و با تظاهرات و تحریم در یاری شما می‌کوشیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید عبدالله غریفی از علمای بحرین در سخنرانی هفتگی خود در مسجد امام صادق (ع) واقع در القفول گفت: عملیات طوفان الاقصی که توسط مقاومت فلسطین انجام شد، همه قرائت‌ها را تغییر داد، باعث سردرگمی نیروهای حامی آن شد و گزینه‌های عادی‌سازی روابط با اسرائیل را کنار گذاشت.

وی افزود: این عملیات با تغییر دادن همه معادلات، فقط گزینه جهاد، مقاومت، عزت، فداکاری و شهادت را باقی گذاشت.

او در ادامه مجاهدان فلسطینی را خطاب قرار داده و با اشاره به اینکه ملتی که قهرمانانی چون شما دارد هرگز نمی‌میرد؛ تصریح کرد: اگر نمی‌توانیم همراه با شما در جهاد شرکت کرده و خون خود را آمیخته با خون شما کنیم ولی توان حرف زدن را داریم و با تظاهرات و تحریم در یاری شما می‌کوشیم.

آیت الله غریفی تصریح کرد: اگر گذرگاه‌ها باز می‌شد، ارتشی از مردم را می‌دیدید که فریاد یاری خواستن شما را لبیک گفته و برای پاسداشت عزت، شرف و کرامت و در جهت دفاع از مسجدالاقصی، غزه و هر وجب از خاک فلسطین به پا خاسته و به یاری شما می‌شتافتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha