جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مردم بحرین خواستار تعطیلی سفارت اسرائیل هستند

حوزه/ جمعیت مردمی مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خواستار مشارکت گسترده شهروندان بحرینی در امضای طومار مردمی برای بستن سفارت رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعیت مردمی مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کرد که رژیم آل خلیفه در سرکوب راهپیمایی‌های همبستگی با غزه و مردم فلسطین سرسختانه برخورد می‌کند و شهروندانی را که حمایت از برادران خود در فلسطین اشغالی را حق خود می‌دانند، وحشیانه دستگیر می‌کند.

این جمعیت در بیانیه‌ای که در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد، اظهار داشت : این اقدامات رژیم مؤید این است که حکومت بحرین به طور کامل از عربیت خود جدا شده و در باتلاق عادی‌سازی با صهیونیست‌ها فرو رفته است.

جمعیت مردمی مقاومت در برابر عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل بر اساس وظیفه بشردوستانه در قبال مردم غزه که بیش از ده هزار نفر از آنها بر اثر تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی تحت پوشش غرب و عادی‌سازان روابط شهید شدند، از مردم بحرین دعوت کرد که به جنبش مردمی خود در حمایت از غزه ادامه داده و از هر آزاده و سربلندی در میان آنها خواست تا طوماری را که از سوی فعالان شیعه و سنی در جهت بسته شدن سفارت رژیم صهیونیستی و اخراج سفیر این رژیم و لغو همه توافقات عادی‌سازی تهیه شده است امضا کنند.

این بیانیه در پایان افزوده است: اجازه دهید موضع ملی و انسانی خود را ثبت کنیم، زیرا این کمترین کاری است که می‌توانیم در قبال هم کیشان محاصره شده خود در غزه انجام دهیم.

شایان ذکر است که فعالان بحرینی روز جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ در همبستگی با مردم فلسطین به ویژه به خاطر ادامه تجاوزات وحشیانه بر ضد آنها در غزه با برگزاری پویشی طوماری را تهیه کرده و در آن خواستار بسته شدن سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین، اخراج سفیر این رژیم و لغو توافقنامه‌های عادی‌سازی روابط شدند و برای امضای آن وب سایتی را راه اندازی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha