یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله سید عبدالله غریفی

حوزه/ آیت الله سید عبدالله غریفی گفت: قهرمانان ما در غزه دلاورمردانی هستند که در دفاع از حق، کرامت و عزت به پا خاسته‌اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید عبدالله غریفی در مراسمی که به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع) در حسینیه شباب النعیم منامه برگزار شده بود، گفت: قهرمانان مسلمان در فلسطین، اهل افراط و خشونت نیستند، بلکه دلاورمردانی هستند که در دفاع از حق، کرامت و عزت به پا خاسته‌اند.

او ادامه داد: آیا یک فلسطینی به خاطر دفاع از حقوق، ارزش‌ها و آرمان‌هایش افراطی محسوب می‌شود در حالی که در پیکار خود متجاوزی را می‌کشد که زمین او را سرقت کرده است؟!

وی با تأکید بر اینکه دفاع از حق، میهن و خاک خود، تروریسم نیست بلکه سقوط ارزش‌ها و آرمان‌ها تروریسم است، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌های قاتل، سازنده این مکتب هستند و نیروهای پشتیبان آنها نیز از ترورهای بیهوده آنها حمایت می‌کنند.

این عالم بحرینی ادامه داد: آیا کشتار در بیمارستان‌های نوار غزه تروریسم نیست، اما اگر از حق، سرزمین و حیثیت خود دفاع کنید، تروریست می‌شوید؟ اینها مفاهیم مجعول است و باید توجه داشت که برخی رسانه‌ها مفاهیم را وارونه جلوه می‌دهند و حقیقت را به باطل و باطل را به حقیقت تبدیل می‌سازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha