یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علمای بحرین

حوزه/ حوزه‌های علمیه بحرین با تعطیل کردن دروس خود و صدور بیانیه‌ای مشترک کشتار مردم غزه را در بیمارستان المعمدانی محکوم کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حوزه‌های علمیه بحرین با صدور بیانیه‌ای مشترک کشتار هولناک مردم غزه در بیمارستان المعمدانی که منجر به شهادت بیش از ۵۰۰ فلسطینی و زخمی شدن صدها نفر شد، محکوم کرده و از تعطیلی دروس خود در جهت عزاداری برای شهدای این واقعه خبر دادند.

حوزه‌های علمیه بحرین در این بیانیه با اعلام همبستگی با مردم غزه آورده‌اند: ما جنایت شنیع رژیم اشغالگر در بیمارستان المعمدانی غزه که در پی آن صدها زن و کودک بی گناه تحت معالجه و جمع کثیری که به جهت برخورداری از امنیت به آنجا پناه برده بودند جان خود را از دست دادند، محکوم می‌کنیم.

حوزه‌های علمیه بحرین با اشاره به اینکه این جنایت جنگی تأییدی بر ماهیت تروریستی و وحشیانه اشغالگران اسرائیل است که عرق شرم را بر پیشانی انسانییت می‌نشاند، تأکید کردند: جامعه بین‌المللی باید مسئولیت‌ اخلاقی و قانونی خود را در توقف تجاوزات اسرائیل و محاکمه مسئولان این جنایت به عهده بگیرد.

این بیانیه با امضای مدیریت حوزه علمیه امام زین العابدین (ع)، حوزه علمیه سید علوی الغریفی، حوزه علمیه سید جواد الوداعی و حوزه علمیه الغدیر منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha