چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
غزه

حوزه/ دانشگاه بین‌المللی اهل‌بیت (ع) با انتشار بیانیه ای جنایت اسرائیل در حمله به بیمارستان المعمدانی و به خاک و خون کشیدن صدها نفر از افراد بی‌گناه را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دانشگاه بین‌المللی اهل‌بیت (ع) با انتشار بیانیه ای جنایت اسرائیل در حمله به بیمارستان المعمدانی و به خاک و خون کشیدن صدها نفر از افراد بی‌گناه را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ ۗ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا ۗ وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ (حج ۴۰)

همان‌ها که از خانه و شهر خود، به ناحق رانده شدند، جز اینکه می‌گفتند: «پروردگار ما، خدای یکتاست!» و اگر خداوند بعضی از مردم را بوسیله بعضی دیگر دفع نکند، دیرها و صومعه‌ها، و معابد یهود و نصارا، و مساجدی که نام خدا در آن بسیار برده می‌شود، ویران می‌گردد! و خداوند کسانی را که یاری او کنند (و از آیینش دفاع نمایند) یاری می‌کند؛ خداوند قوی و شکست ناپذیر است.

حوادث اخیر در فلسطین دل تمام آزادی‌خواهان و مدافعان واقعی حقوق بشر را به درد آورده است و امروز شاهد جنایات همه جانبه رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی هستیم.

حادثه اخیر کشتار این رژیم، در حمله به بیمارستان «المعمدانی» غزه، یکی از بزرگترین جنایات رژیم صهیونیستی در هفت دهه اخیر بوده است که خلاف همه‌ی کنوانسیون‌های بین‌المللی می‌باشد.

دانشگاه بین‌المللی اهل‌بیت (علیهم السلام) ضمن محکوم نمودن این حادثه غمبار مجدّانه از تمامی مجامع بین‌المللی انتظار دارد که هر چه زودتر از طریق مذاکره و فراخوان‌های لازم و با تلاش‌ نهادهای بین‌المللی و مدافع حقوق بشر اقدامات غیرانسانی این رژیم را محکوم نموده و در دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین اقدامات فوری و عاجل را به‌عمل آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha