یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
غزه

حوزه/ شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه با انتشار بیانیه ای جنایت اسرائیل در حمله به بیمارستان المعمدانی و به خاک و خون کشیدن صدها نفر از افراد بی‌گناه را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه با انتشار بیانیه ای جنایت اسرائیل در حمله به بیمارستان المعمدانی و به خاک و خون کشیدن صدها نفر از افراد بی‌گناه را محکوم کرد.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیرًا[ نساء ۷۵]

چرا در راه خدا، و (در راه) مردان و زنان و کودکانی که (به دست ستمگران) تضعیف شده‌اند، پیکار نمی‌کنید؟! همان افراد (ستمدیده‌ای) که می‌گویند: «پروردگارا! ما را از این شهر (مکه)، که اهلش ستمگرند، بیرون ببر! و از طرف خود، برای ما سرپرستی قرار ده! و از جانب خود، یار و یاوری برای ما تعیین فرما!

محضر شریف ائمه جمعه سراسر بلاد اسلامی

سلام علیکم و رحمه الله

جنایت بی‌سابقه و  حمله وحشیانه ارتش تروریست صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه که در پی سلسله جنایات ۷۵ساله رژیم ضد انسانی صهیونیستی رقم خورد؛ وحشیانه ترین جنایات قرن را پیش روی جهانیان قرارداد و همگان را در بهت و حیرت فروبرده است.

این فاجعه بزرگ که به شهادت بیش از هزار نفر از مردم بی پناه خصوصاکودکان و زنان منجرشده است،نصاب جنایات ضدبشری را جابجا کرده و با وضوح تمام از ذات خبیث وحیوانی تروریستهای صهیونیست رونمایی کرده است.

تردیدی نیست که این جنایت فوق تصور و بهت برانگیز کاملا حساب شده و برنامه‌ریزی شده و با چراغ سبز آمریکای جهانخوار و حامیان اروپایی رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست. ورود مقامات آمریکایی و اروپایی به فلسطین اشغالی و حضور رئیس جمهور دولت تروریستی آمریکا در کنار دولت دیوانگانِ صهیونیست، به فرموده امام خامنه ای؛ نشانه روشنی از هدایت میدانی این جنایات توسط آمریکای جهانخوار با صحنه گردانی لابی صهیونیسم است که مستقیما زنان و کودکان راهدف گرفته است تا رشد و زایش مقاومت را در آینده متوقف سازد و مسیر زایش جهاد برای زوال صهیونیسم را سدّ سازد درحالیکه "و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین"

متاسفانه مواجهه ضعیف و منفعلانه سران و دولتهای اسلامی و تاخیر سئوال برانگیز ایشان در تشکیل اجلاس سازمان همکاری های اسلامی و اکتفاکردن به بیانیه های کم خاصیت و کم اثر موجب جرات و جسارت دشمن صهیونیستی شده است.

در این میان انتظار اصلی مسلمانان جهان ازعالمان دینی و هدایتگران عرصه روشنگری است که به پاخیزند و ندای رسای پیشوای احرار حضرت علی علیه‌السلام را باگوش جان شنیده و اجابت کنند آنجا که فرمود:

 وَ ما اَخَذَ اللهُ عَلَی الْعُلَماءِ اَنْ لا یُقارّوا عَلی کِظَّةِ ظالِم، وَ لا سَغَبِ مَظْلوم

آیا زمان قیام و خیزش ملتهای اسلامی به رهبری علمای اسلامی فرا نرسیده است؟! آیا زمان آن نیست که آزادی فلسطین و محو غده سرطانی صهیونیسم تبدیل به مطالبه عمومی مسلمانان گردد؟

نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه ایران اسلامی با دلی سرشار از اندوه و قلب‌هایی مالامال از بغض و نفرت از استکبار جهانی و صهیونیستهای خبیث،امامان جمعه  ارجمند جهان اسلام بخصوص ائمه جمعه محترم پایتخت های کشورهای اسلامی و عموم روحانیان آزاده وبیدار بلاد اسلامی را به اتخاذ مواضع روشن و صریح و اقدامات عملی و موثر برای تنبیه متجاوزان پلید صهیونیست فرا می‌خواند.

براین باوریم که تلاشهای جنایتکارانه دولت جعلی صهیونیسم، که پاسخ مذبوحانه و از سر استیصال برای جبران شکست راهبردی وبی نظیر خود از طوفان ظلم سوز الاقصی است  و زوال محتوم رژیم غاصب صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.

سلام خدا برمردم مسلمان و مقاوم فلسطین و بر مردم مظلوم و مقاوم غزه وشهیدان و مجروحان حوادث اخیر، درود خدا بر مجاهدان و رزمندگان غیور فلسطین که پرچمدار عزت و غیرت و طلایه داران شکست نهایی صهیونیسم هستند.

وسیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha