دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیخ عیسی قاسم

حوزه/ آیت الله شیخ عیسی قاسم گفت: ادامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و ابقای سفیر آن در بحرین اعلان رضایت از کشتار مردم غزه به دست صهیونیسم است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در خصوص اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از این کشور و لغو عادی‌سازی روابط با این رژیم بیانیه‌ای صادر کرد.

ترجمه متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم مسلمان عرب و غیور بحرین، هر روز و شب و در تمام ساعات و دقایق از حکومت خود می‌خواهند که سفیر اسرائیل را اخراج کرده و عادی سازی روابط با این دولت ناپایدار را لغو نموده و به هر گونه اثر این برنامه که جنایت بر ضد امنیت، منافع، دین، اخلاق، تاریخ، آینده، حال و هویت مردم بحرین است پایان دهد.

این دو ریشه فساد و شر هستند که در هر جا منزل گزیدند، تر و خشک را با هم سوزانده و مردم را به جهنم کشاندند.

ادامه عادی سازی روابط با اسرائیل و ابقای سفیر آن در بحرین، اعلان رضایت از کشتار مردم غزه به دست صهیونیسم و یهودیت استکباری است که بر خلاف خط وحی الهی حضرت موسی (ع) رفتار می‌کنند.

اگر خدای ناکرده مردم بحرین در برابر تداوم عادی‌سازی روابط با این رژیم و ابقای سفیر آن سکوت میکردند به دین خود خیانت کرده و منافع خود را نادیده گرفته و عزت و حیثیت خود را فراموش کرده و با ملت خود دشمنی نموده و خشم خدا را بر رضای او ترجیح می‌دادند، در این صورت بزرگترین حماقت و زشتترین ننگ را به جان خریده و دچار پشیمانی خودگزیده‌ای می‌شدند که ورود به آتش جهنم که بد جایگاهی است نتیجه‌اش بود و چه بسا تعداد زیادی از مردان و زنان عزیز به پاس ادای احترام به آمریکا و اسرائیل که از سرسخت ترین دشمنان هستند نابود می‌شدند.

هیچ یک از مردم بحرین جز این نباید بخواهد که با راهنمایی دین خود هدایت شده، با انتخاب‌های خود رشد یافته و خون خود را در راه رضای پروردگارش فدا کند.

عیسی احمد قاسم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha