دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیخ عیسی قاسم

حوزه/ آیت الله شیخ عیسی قاسم گفت: گاهی دشمن، جنگی آشکار چون جنگ غزه را به راه می‌اندازد و گاه نیز به نام خدمت به دین و دانش به صفوف ملت اسلامی نفوذ می‌کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین از نخبگان مؤمن، صالح و شایسته ملت‌های اسلامی و توده‌های قیامگر آن خواست تا نقش حتمی تبلیغی خود را در مقابله جدی با هر جنگ سرد و گرمی که از نزدیک و دور از سوی دشمنان این ملت ایجاد می‌شود، ایفا کنند.

وی در بیانیه‌ای هشدار داد که گاهی جنگ، تحت یک شعار مخرب و آشکار مانند جنگ غزه بر پا می‌شود و گاه نیز با شعار فریبنده‌ای مانند ایجاد پروژه‌هایی به نام تعلیم و تربیت برای دختران به وجود می‌آید، که دست کم بر حسب ماهیت خود، از نتایج خطرناک تخریب کننده جوامع در امان نیستند.

وی در ادامه با تأکید بر تسلط کامل در مواجهه با جنگ غزه و هر جنگ دیگری که به قوام ملت آسیب وارد کند؛ اظهار داشت: ملت اسلامی باید پیوسته هوشمند باشد و به طور جدی به دنبال خنثی کردن زودهنگام هر گونه تلاشی باشد که قصد دارد با فساد مهلک خود حتی به نام خدمت به دین و دانش به صفوف ملت نفوذ کرده تا به آن آسیب برساند.

رهبر نهضت اسلامی بحرین در پایان بیانیه خود افزود: ما باید باهوش‌ترین، آگاه‌ترین، قوی‌ترین و شجاع‌ترین ملت باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha