شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سنجان

حوزه / عضو گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سنجان، گفت: باید عوامل گرایش به بدحجابی و راه کارهای مقابله با آن را بررسی کرد و در مسیر رسیدن به تحقق اهدافمان کوتاهی نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، ظهر امروز نشست هم‌اندیشی اعضای گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) سنجان در امامزاده عبدالله(ع) و آمنه خاتون برگزار شد.

در این نشست خانم رضوان بوالحسنی از اعضای گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی این مدرسه اظهار داشت: مشکلات اقتصادی جوانان از جمله موانع برای ازدواج و تشکیل خانواده و بیرون رفتن از بحران مجردی و تبع آن دوری از هوس‌های آلوده و بی‌بند و باری است.

وی افزود: دولت حاضر با توجه به توانمندی‌های والایی که از خود نشان داده در رفع این مشکلات نیز باید اندیشه کند.

بوالحسنی تصریح کرد: نکته مهم در مسئله عفاف و حجاب و پوشش، بایدها و هنجارهای فرهنگ دینی و بومی ما و از سوی دیگر، یکی از مهم‌ترین جنبه‌های جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی گفت: مسئله بدحجابی بدون شک یکی از پیامدهای تهاجم فرهنگی است و نگرش سطحی و مقطعی به این مسئله، درک صحیح برای برنامه ریزی‌های فرهنگی کار آمد و اثربخش را ممکن نمی‌سازد.

بوالحسنی خاطرنشان کرد: باید عوامل گرایش به بدحجابی و راه کارهای مقابله با آن را بررسی کرد و در مسیر رسیدن به تحقق اهدافمان کوتاهی نکنیم.

در پایان کتاب بی‌پرده با حجاب و اصول مواجهه با آن مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha