جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
برامکی

حوزه/ فرمانده سپاه ناحیه خرّم آباد، تهاجم به دشمن در فضای رسانه را از مهمترین رسالت‌های سربازان انقلابی در فضای مجازی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرّم آباد، سرهنگ محمد برامکی فرمانده سپاه ناحیه خرّم آباد ظهر امروز در آیین اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در سالن شهید آوینی خرّم آباد برگزار شد، نسبت امام با امت را یک نسبت ویژه عنوان کرد و گفت: این نسبت در واقع تربیت و هدایت افکار عمومی جامعه را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه باید با تمام توان از ظرفیت های فضای مجازی در بخش های مختلف برای مقابله با هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب بهره بگیریم، افزود:برای تحقق این مهم باید با همت جهادی و انقلابی وارد میدان تبلیغ شویم.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد، قدرت رسانه و فضای مجازی را برای مقابله با جنگ نرم و ترکیبی دشمنان بسیار مهم دانست و اظهار داشت:رسانه قدرتمندترین ابزار برای انتقال پیام و محتوا است که می تواند افکار عمومی جامعه را به سمت آموزه های دینی و انقلابی هدایت کند.

برامکی با بیان اینکه برای تبلیغ اهداف اسلامی و انقلابی در حوزه های گوناگون نیازمند وجود سربازانی بصیر و انقلابی هستیم،خاطر نشان کرد: حفظ خود، جبهه خودی و مهارت تهاجم به دشمن در فضای رسانه از مهمترین رسالت‌های سربازان انقلابی در فضای مجازی است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد بر تسلط فعالان تبلیغ اهداف اسلامی انقلابی بر مسائل روز جامعه تأکید کرد و گفت: برای افزایش قدرت تاثیر بر افکار بین المللی نیازمند سواد رسانه‌ای قوی هستیم.

برامکی در پایان با بیان اینکه در فضای مجازی نیازمند کار جهادی قوی، منسجم و هدفمند هستیم، افزود: باید از فضای مجازی در راستای هدایت افکار عمومی به سمت درست و صحیح بهره گیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha