یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سمير عبدالله ناس متحدثاً خلال القمة العربية - الاقتصادية في لندن

حوزه/ رئیس اتحادیه اتاق‌های بازرگانی جهان عرب در اجلاس اقتصادی لندن گفت: زمان آن فرا رسیده است که صاحبان مشاغل جهان عرب بر دولت‌های خود برای جلوگیری از کشتار فلسطینی‌ها اثر گذار باشند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سمیر عبدالله ناس، رئیس اتاق بازرگانی و صنعت بحرین و رئیس اتحادیه اتاق‌های بازرگانی جهان عرب در سخنرانی خود در اجلاس اقتصاد عربی - بریتانیایی در لندن گفت: به خاطر عدم ثباتی که امروز در سایه وقایع فلسطین وجود دارد نمی‌توان به رفاه دست یافت.

وی با تأکید بر اینکه ۷۸ سال بدبختی و رنجی که مردم فلسطین متحمل آن شده‌اند کافی است، تصریح کرد: در مورد تبعیض نژادی و پاکسازی قومی چه می‌توان گفت که مشاهده آن برای ما دردناک است.

او در ادامه افزود: بیش از ۷۰ درصد کشته شدگان در غزه، کودکان، نوزادان و زنان بوده‌اند.

وی با اشاره به این که زمان آن فرا رسیده است که ما صاحبان مشاغل عرب و انگلیس بر دولت‌ها تأثیر بگذاریم تا راه‌حل‌هایی برای جلوگیری از کشتار فلسطینی‌ها ایجاد کنند، گفت: نمی‌دانم چگونه ما می‌توانیم خودمان را انسان دانسته و زندگی عادی خود را داشته باشیم در حالی که افرادی در فلسطین به قتل می‌رسند.

او ضمن تاکید بر اینکه برخی از رسانه‌ها در حال تحریف اتفاقات میدانی هستند، اظهار داشت: باز کردن گذرگاه‌ها و اجازه ورود غذا و آب به غزه و رساندن برق به آنها ضرورت دارد و ما نمی‌توانیم بیش از این سکوت کنیم.

رئیس اتحادیه اتاق‌های بازرگانی جهان عرب در پایان سخنان خود شعار «زنده باد فلسطین، زنده باد فلسطین» را سر داد و پرچم فلسطین را در مقابل شرکت کنندگان در اجلاس اقتصادی برافراشت که این کار او باعث شد بسیاری از حضّار بایستند و او را با دست زدن تشویق نموده و تأیید کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha