شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
سیدحقی

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: طی پنج مرحله مجموعاً حدود ۵۰۰ تن از اساتید، نخبگان و مبلغان حوزوی به همت این سازمان و مشارکت امور طلاب حوزه علمیه استان قم به اردوی راهیان پیشرفت اعزام می شوند.

حجت الاسلام سید روح الله سیدحقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر نخستین کاروان مشتمل بر حدود ۹۰ نفر در استان هرمزگان قرار دارد و جمعی از روحانیون و مبلغان نمونه در این اردو حضور دارند.
وی همچنین افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، مقرر شده که در قالب ۵ بازه زمانی، مجموعاً حدود ۵۰۰ نفر از اساتید، نخبگان، مدیران و مبلغان حوزوی از قم به استان هرمزگان بروند و در قالب اردوی پنج روزه از صنایع کشتی سازی بندرعباس، دستاوردهای نیروی دریایی سپاه، برخی تأسیسات جزایر و ... بازدید کنند، ضمن آن که زیارت برخی اماکن مذهبی و بقاع متبرکه و نیز زیارت مزار سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در مسیر برگشت این سفر، پیش بینی شده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با بیان این که از جمله مطالبات رهبر معظم انقلاب، آشنا ساختن مردم، نخبگان و حوزویان و دانشگاهیان با مظاهر پیشرفت نظام اسلامی است، گفت: بدون شک مشاهده مظاهر و نمادهای پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی از سوی طلاب و فضلای حوزوی به خصوص اساتید و نخبگان در فرآیند جهاد تبیین و امور تبلیغی آن ها در سطح جامعه بسیار مهم و تأثیرگذار است و لذا این رویه مبارک در آینده نیز تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha