یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام حقیقی

حوزه / مدیر حوزه علمیه هرمزگان از برگزاری دومین مرحله اردوی راهیان پیشرفت حوزه‌های علمیه سراسر کشور با حضور ۷۵ مبلغ و روحانی به مدت ۴ روز در بندرعباس خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، اظهار داشت: دومین مرحله از اردوی راهیان پیشرفت کشور به میزبانی بندرعباس ‌با حضور ۷۵ مبلغ و روحانی از حوزه‌های علمیه منتخب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این اردوی چهار روزه از ۳۰ آبان‌ماه شروع به کار کرده است، گفت: در نخستین روز، شرکت کنندگان با حضور در صنایع کشتی سازی ایزوایکو و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس با پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌ انرژی آشنا شدند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان، بیان کرد: در روز دوم جهت تماشای اقتدار دریادلان نیروهای مسلح و توان نظامی و رزمی آنها، با حضور در تنگه هرمز و بازدید از دستاوردهای دفاعی از جان گذشتگان نیروی دریایی سپاه، روایت اقتدار را در میدان خواهند شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی، هدف از این اردو را آشنایی طلاب و روحانیون با دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: روحانیون با اطلاع از دستاوردهای علمی، صنعتی و تجاری می‌توانند باعث افزایش روحیه خود باوری و امید در جامعه شوند.

وی تأکید کرد: در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی بی‌اطلاعی جامعه، به‌ویژه جامعه روحانیت از پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی آسیب‌زا خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان خاطرنشان کرد: دشمنان از طریق رسانه‌های مختلف و فضای مجازی روی افکار جوانان ایرانی کار می‌کنند و نمی‌گذارند، جوانان از پیشرفت‌ها آگاهی پیدا کنند و این وظیفه را در راستای تبلیغ اقدامات نظام جمهوری اسلامی را دو چندان می کند.

گفتنی است اردوی بازدید از پیشرفت‌هایی که به همت جوانان نخبه کشور عزیزمان ایران حاصل شده، برای دومین بار به میزبانی استان هرمزگان شهر بندرعباس و با حضور مبلغ و روحانی حوزه های علمیه منتخب کشور آغاز شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha