دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محسنی حرم شاهچراغ

حوزه/ معاون علمی پژوهشی و آموزشی حرم مطهر شاهچراغ(ع) از افتتاح سه کتابخانه تخصصی شامل انقلاب اسلامی، اهل البیت(ع) و علوم قرآنی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) به مناسبت هفته کتابخوانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، مهدی محسنی، پیش از ظهر امروز در همایش استانی طلیعه حضور حوزه علمیه خواهران فارس که در سالن ولایت حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن هفته کتابخوانی، اظهار کرد: به میمنت هفته کتابخوانی همه افرادی که در این جلسه حضور دارند می توانند به صورت رایگان عضو کتابخانه حرم مطهر(ع) شوند.

وی در ادامه موزه حرم مطهر احمد بن موسی(ع) را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: موزه حرم احمد بن موسی یکی از بزرگترین موزه های جنوب کشور به صورت مجموعه ای است که حدود ۱۲ هزار شی در آنجا برای نمایش گذاشته شده است.

معاون علمی پژوهشی و آموزشی حرم‌ مطهر شاهچراغ(ع) در خصوص کتابخانه تخصصی حرم مطهر(ع) نیز عنوان کرد: سه کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی، اهل البیت(ع) و علوم قرآنی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) شکل گرفته که در پایان هفته کتابخانه افتتاح خواهد شد.

وی همچنین از راه اندازی سه اتاق برای پژوهشگران در کتابخانه حرم مطهر شاهچراغ(ع) خبر داد و تصریح کرد: پژوهشگران به صورت فردی می توانند از این اتاق ها استفاده کنند، همچنین مرکز حفظ احیای میراث مکتوب نیز شامل نسخ خطی، مخزن اسناد چاپ سنگی و نخستین آزمایشگاه مرمت و آفت زدایی جنوب کشور نیز ظرف یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha