دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام هادی صالحی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان کردستان گفت: باید از سران کشورهای اسلامی علت سکوت در مقابل این نسل کشی بی سابقه صهیونیست‌ها سؤال شود که چرا سکوت پیشه کرده‌اند؟! آیا این سکوت آنها به نوعی چراغ سبز به این همه جنایت و نسل کشی نیست؟!.

حجت الاسلام هادی صالحی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب علیه ملت فلسطین و مردم بی دفاع غزه اظهار داشت: اسرائیل غاصب سالیان متمادی است که به دنبال ایجاد جنگی بزرگ علیه ملت فلسطین و کشتار مسلمین است و امروز شاهد محقق شدن این خواسته شیطانی آنان هستیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان کردستان افزود: امروز صهیونیست‌ها با کمک ایادی منطقه ای و جهانی خود و با پیشرفته‌ترین سلاح‌های حال حاضر جهان، ملت بی‌دفاع غزه را زیر شدیدترین موشک باران‌ها قرار داده است و روزانه شاهد شهادت صدها انسان بی‌گناه و کودک معصوم در کشور فلسطین و نوار غزه هستیم.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه ظلم و ستم صهیونیست‌ها هرگز پایدار نخواهد بود، بیان داشت: طبق وعده الهی پیروزی نهایی از آن مستضعفان و مجاهدان راه خدا می‌باشد و شک نباید داشته باشیم که رژیم صهیونیستی و شخص بنیامین نتانیاهو که فردی دیوانه و سرکش می‌باشد دیر یا زود به سرنوشت دیگر جنایتکاران جنگی دچار می‌شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان کردستان با انتقاد از موضع‌گیری کشورهای اسلامی در قبال جنایات صهیونیست‌ها، خاطرنشان کرد: باید از سران کشورهای اسلامی علت سکوت در مقابل این نسل کشی بی سابقه صهیونیست‌ها سؤال شود که چرا سکوت پیشه کرده‌اند؟! آیا این سکوت آنها به نوعی چراغ سبز به این همه جنایت و نسل کشی نیست؟!.

حجت الاسلام صالحی عنوان کرد: در میان کشورهای اسلامی ایران همواره حامی حقوق انسانی و قانونی ملت فلسطین بوده و هست و در این راه سختی‌ها و مشکلات بسیاری را تحمل کرده است ولی با این وجود هرگز حاضر نخواهد شد که از آرمان‌های آزادی‌خواهانه خود در جهان اسلام دست بکشد و این موضع ایران اسلامی باید برای کشورهای جهان اسلام باید یک الگو در بحث مقابله با ظلم باشد.

وی در پایان سخنان خود افزود: شاید در این روزها فشارها بر ملت فلسطین و غزه باشد اما باید این حقیقت را دانست که همین جنایات صهیونیست ها خود زمینه نابودی سریع‌تر آنها را فراهم خواهد آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha