یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
افروغ

حوزه/ افروغ گفت: نگاه دولت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این است که بتوانیم زمینه و فضا را برای تولید آثار فاخر و ماندگار مهیا کنیم تا شاهد حضور حداکثری و پررنگ همه لایه‌های مختلف حوزه هنر باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالرحیم افروغ شامگاه پنجشنبه در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر اظهار داشت: بدون تردید نقش هنر در جامعه پررنگ است و آنجایی که اگر قرار است اتفاقی در عالم ماندگار شود و رویدادی اوج بگیرد و ذهن‌ها را جلا دهد و با ظرافت و به‌صورت دقیق به جلو حرکت دهد، این مهم در تلفیق هنر نمایان می‌شود.

وی با بیان اینکه تئاتر ظرفیت بالایی در حوزه تحول و نوآوری جامعه دارد، عنوان کرد: این هنر دارای ظرفیت بسیار بالایی در نمایش، ظهور و تفکر عرفانی، دینی و آیینی جامعه دارد.

افروغ اظهار کرد: نگاه دولت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این است که بتوانیم زمینه و فضا را برای تولید آثار فاخر و ماندگار مهیا کنیم تا شاهد حضور حداکثری و پررنگ همه لایه‌های مختلف حوزه هنر باشیم.

وی افزود: آنچه در این سه روز اتفاق افتاد، به اذعان اساتید، بزرگان، جوانان و نوجوانان هنر تئاتر، همه حضور داشتند و این مهم حاوی یک پیام و دستاورد است که نشان از قدم برداشتن فعالیت در مسیر صحیح و درست است.

دبیر سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر، خاطرنشان کرد: این جشنواره فرصتی مناسب برای هم‌افزایی میان گروه‌ها، هنرمندان و مردم در فضای سالم رقابتی بود.

وی تصریح کرد: هنرمندان امروز میراث‌دار پیشکسوتانی هستند که در این عرصه تلاش زیادی کردند و شما نیز باید این مهم را به‌بهترین شکل ممکن به‌آیندگان انتقال دهید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر تصریح کرد: هفت پروژه‌ای که در اعتبارات جدید مصوب شده را در بخش زیرساخت تقویت خواهیم کرد و این از رسالت و وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر است.

وی ضمن تشکر از همراهی و همکاری همه هنرمندان در برپایی جشنواره تئاتر استانی، برای آثار برتر و گروه‌های جشنواره در ادامه مسیر فعالیت هنری خود آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha