شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
د

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه گستره امر به معروف به حجاب محدود نمی‌شود، گفت: کم کاری در ادارات و امروز و فردا کردن کارِ مردم، امید را در جامعه نابود می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی روز گذشته در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کاشان، با بیان اینکه برای فریضه‌ای جمع شده‌ایم که امام هفتم فرمودند، به‌وسیله این فریضه بقیه فرائض اقامه می‌شود، اظهار داشت: گستره این فریضه به حجاب محدود نمی‌شود، بلکه تمام واجبات و محرمات در مرحله اول و در مرحله دوم مستحبات و مکروهات را شامل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، تصریح کرد: هر حرامی نهی و هر واجبی که ترک شود امر دارد، چه این حرام مشروب باشد و چه مجالس عروسی بخاطر پخش آهنگ‌های مبتذل.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه ما با لذت حلال موافق هستیم، گفت: دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد و ائمه جماعت و جمعه لذت حلال را ترویج کنند.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه جوان ما شادی با انضباط و با ضوابط را چون اسلام تایید می‌کند، نیاز دارد، یاداور شد: کم کاری در ادارات و امروز و فردا کردن کارِ مردم، امید را در جامعه نابود می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، صحبت کردن کارمند یا معلم بر علیه ارزش‌ها، مزاحمت نوامیس، سوء استفاده از بیت المال و رعایت نکردن قانون را منکر دانست و خاطرنشان کرد: برای اصلاح منکرات نباید نا امید شویم.

امام جمعه کاشان، اظهار کرد: حضرت امام(ره) با ایمان مقابل تمام هجمه‌های استکباری ایستاد و خدا به اخلاص ایشان برکت داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه برای حل معضلات این مجموعه از نماز کمک بگیرید، گفت: اقامه نماز اولین کار امام زمان(عج) بعد از ظهور است.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه دغدغه و غیرت دینی باید در جامعه بیشتر شود، خاطرنشان کرد: از نیروی انتظامی درخواست دارم با سرمنشاها و ریشه‌های این موضوع با ضوابط برخورد کند و با دانشگاه‌ها نیز هم‌افزایی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه از ظرفیت بسیج دانشجویی، نهاد، هئیت‌های دانشجویی و انجمن‌های اسلامی دانشجویان به‌عنوان نیروهای ارزشی در دانشگاه استفاده شود، تصریح کرد: شهردار و شورای شهر نیز برای ترویج معنویت در شهر بیش از پیش تلاش کنند.

امام جمعه کاشان، بر لزوم ترویج ازدواج آسان و فعال نمودن کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: به‌فرموده پیامبر اکرم(ص)، اگر جوان ازدواج کند دو سوم دینش حفظ می‌شود.

انتهای پیام. /

کم کاری در ادارات، امید را در جامعه نابود می‌کند

کم کاری در ادارات، امید را در جامعه نابود می‌کند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha