یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1119551
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
تصاویر/ جشن میلاد حضرت زینب(س) در تالار شهر کاشان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی، ضمن توصیه به ابراز محبت حلال زوج‌های جوان به همدیگر گفت: بر اساس روایات، زن امانت خدا در دست شوهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم جشن میلاد حضرت زینب کبری(س) با عنوان «زینت پدر» و بزرگداشت ۷۳ شهید مدافع حرم و ۴ شهید امنیت شهرستان کاشان، همراه با برگزاری مراسم عقد دو فرزند شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، فرمانداران و جمعی از مسئولان شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل و خانواده شهدای مدافع حرم در تالار شهر فرهنگسرای مهر شهرداری کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و گرامی داشت شهدای مدافع حرم، به سنت حسنه ازدواج در اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: انسان با ازدواج پی به خدا می‌برد.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه مرد با ازدواج به آرامش، مودت و وحدت می‌رسد، یادآور شد: با ازدواج محبت با زبان و در عمل ابراز می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، ضمن توصیه به ابراز محبت حلال زوج‌های جوان به همدیگر خاطرنشان کرد: بر اساس روایات، زن امانت خدا در دست شوهر است.

سخنرانی سردار مختص آبادی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، روایتگری سید مسافر از لشگرتیپ فاطمیون، اجرای برنامه‌های شاد توسط هنرمندان مطرح کشوری و اجرای عقد دو فرزند شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون توسط نماینده ولی فقیه در کاشان از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha