شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فرمانده سپاه استان قزوین

حوزه / فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: مردم ما استمرار دهنده راه شهدا هستند و عاشقان قاسم سلیمانی از جنگ با دژخیمان و جانیان نمی ترسند و مرگ استکبار را تسریع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی امروز در جمع مردم استان قزوین و (مراسم راهپیمایی در حمایت از مردم غزه وفلسطین) که در محوطه میدان آزادی (سبزه میدان قزوین) برگزار شد گفت: مردم با اراده و بصیرت ایران اسلامی امروز به میدان آمده اند تا پیام محکومیت جنایتکاران را صادر کنند، البته صبر رزمندگان هم اندازه دارد و به صهیونیست ها هشدار می دهیم اگر خودتان از سرزمین‌های اشغالی بیرون نروید ملت های بیدار شما را با حقارت و ذلت بیرون خواهند کرد.

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: مردم ما استمرار دهنده راه شهدا هستند و عاشقان قاسم سلیمانی از جنگ با دژخیمان و جانیان نمی ترسند و مرگ استکبار را تسریع خواهند کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: شرایط امروز معمای سختی نیست و رژیم اشغالگر قدس از صحنه گیتی محو خواهد شد زیرا اسرائیل از نظر فلسفه سیاسی و اخلاقی و تسلط اطلاعاتی به شدت شکست خورده و مدعیان دروغین حقوق بشر به ذلت افتاده اند.

وی اظهار کرد: اسرائیل به عنوان پادگان نظامی آمریکا توسط مظلومان شخم زده خواهد شد و همچنان که نبرد حماس را پیش بینی نکردید مطمئن باشید نبردهای دیگری در انتظار شماست که آن را هم نمی توانید پیش بینی کنید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: انسانهای بدبخت بی هویت و بی ریشه را جمع کردند تا در فلسطین مستقر کنند اما نتوانستند و امروز شاهد مهاجرت گسترده مردم یهودی هستیم.

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: پیام شهیدان و مبارزان و جبهه بیداری اسلامی همین بود که اسلام محصور شده در باریکه غزه و طرفدارانش جهانی شود که به لطف الهی چنین شد و امروز در نقاطی از دنیا مردم به کف خیابان آمده اند و از مردمی حمایت می کنند که قبلا نمی دانستند کجای جغرافیا واقع شده است.

وی ادامه داد: امروز حیثیت، هیمنه پوشالی و رویای از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی با ضربات مهلک جبهه مقاومت در سطح منطقه و جهان از بین رفته و این شکست بزرگ با عملیات غرور آفرین طوفان الأقصی در طول تاریخ اسرائیل، بزرگ ترین شکست اطلاعاتی، امنیتی و نظامی اسرائیل بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: عملیات ظفرمندانه طوفان الأقصی در حقیقت بزرگ ترین پیروزی ملت مظلوم فلسطین از سال ۱۹۴۸ تا به امروز بود و رژیم صهیونیستی چنین جنگی را در سابقه اشغالگری خود تجربه نکرده بود

وی ادامه داد: عملیات بزرگ طوفان الأقصی پاسخ سنگین به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی از قبیل قتل عام دیر یاسین، کفر قاسم و صبرا و شتیلا بود.

عاشقان قاسم سلیمانی از جنگ با صهیونیست ها و آمریکایی ها نمی ترسند 

عاشقان قاسم سلیمانی از جنگ با صهیونیست ها و آمریکایی ها نمی ترسند 

عاشقان قاسم سلیمانی از جنگ با صهیونیست ها و آمریکایی ها نمی ترسند 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha