سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
خانم صالحه ملبوبی

حوزه/ مسئول محتوایی نشر هاجر از برگزاری کارگاه های کتاب و کتابخوانی خبر داد.

خانم صالحه ملبوبی، مسئول محتوایی نشر هاجر ( ناشر تخصصی زن و خانواده) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهارکرد: ۶ عنوان وبینار علمی- پژوهشی در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

وی با توجه به اهمیت نویسندگی و کتاب و کتابخوانی افزود: نوقلمان و افراد علاقمند به حوزه کتاب لازم است از تهیه و تولید محتوا تا نوشتن کتاب و نقد کتاب، اصول و تکنیک هایی را بدانند. هدف، فراهم آوردن زمینه ای مقدماتی برای فراگیری مطالب و تمرین‌های گوناگون برای تقویت مهارت نگارشی و ادبیاتی است.

وی ادامه داد: تکنیک های مطالعه مؤثر، مهارت تندخوانی، آداب کتاب نویسی و تبدیل پایان نامه به کتاب، آداب نقد کتاب، آشنایی با سبک های نویسندگی، آشنایی با اپلیکیشن های مختلف، آشنایی با اصول اولیه طراحی و چاپ جلد و پوستر، عناوینی هستند که در انتشارات هاجر به صورت برخط از ۲۷ آبان تا ۷ آذر برگزار می شود.

ملبوبی بیان کرد: این کارگاه ‌ها حاصل تلاش واحد محتوایی نشر هاجراست که برای علاقمندان و نوقلمان محترم تهیه و تنظیم شده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد طلاب و علاقمندان با حضور فعال در لینک https://vcm.whc.ir/b/f۷m-sct-j۱w-ovp استقبال خوبی را شاهد باشیم و برای دوره های پیشرفته نیز اقداماتی انجام شود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha