دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در استان به همراهی فرماندار همدان شب گذشته ضمن حضور در مسجد آقاجانی بیک و اقامه نماز مغرب و عشا با اهالی این محله و نمازگزاران به گفت‌وگو نشستند و تعدادی از اهالی و نمازگزاران به بیان مسایل و مشکلات این محله پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در استان به همراهی فرماندار همدان شب گذشته ضمن حضور در مسجد آقاجانی بیک و اقامه نماز مغرب و عشا با اهالی این محله و نمازگزاران به گفت‌وگو نشستند و تعدادی از اهالی و نمازگزاران به بیان مسایل و مشکلات این محله پرداختند.

امام جمعه همدان در این نشست اظهار داشت: محله آقاجانی بیک از محله‌های قدیمی همدان است که اهالی این محل مشکلات متعددی دارند که معضل ترافیک در صدر این مشکلات است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، افزود: امیدواریم امشب با حضور فرماندار همدان و شهردار همدان در جمع نمازگزاران و اهالی آقاجانی بیگ شاهد حل شدن بخشی از مسایل و دغدغه‌های اهالی باشیم.

در این نشست مشکل ترافیک، پیشرفت فیزیکی پروژه پارکینگ آقاجانی بیک، نانوایی سنگکی، حضور معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر در پارک شهیدان حجازی و ترمیم حفاری‌ها و نظافت برخی از معابر اهم مشکلات طرح شده از سوی اهالی محله آقاجانی بیک بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha