شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دومین نشست هم اندیشی گفتمان علمی مطالعات بنیادین حوزه هوش مصنوعی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس با اشاره به اهمیت رسانه و فضای مجازی در انتقال دانش گفت: کار با ابزارهای پژوهشی رسانه ای مهمترین راه انتقال دانش و بیان اندیشه های وحیانی و آگاه سازی مخاطبان می باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نشست علمی پژوهشی کتاب، فضای مجازی و هوش مصنوعی صبح امروز با حضور حجت الاسلام بهرامی نسب مسئول سازمان بسیج طلاب استان فارس، ویژه اساتید و طلاب مدرسه علمیه غدیریه شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالخالق بهرامی نسب مسئول سازمان بسیج طلاب فارس در ابتدای این مراسم ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به بیان معرفی ابزار های پژوهشی و تبلیغی در فضای مجازی پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کتابخوانی اضافه کرد: در دنیای امروزی یکی از مهمترین ابزار پژوهشی، استفاده از هوش مصنوعی است و وظیفه طلاب همراه بودن با علم روز و استفاده از ابزارهای پژوهشی در فضای مجازی است.

مسئول سازمان بسیج طلاب فارس با اشاره به اهمیت رسانه و فضای مجازی در انتقال دانش گفت: کار با ابزارهای پژوهشی رسانه ای مهمترین راه انتقال دانش و بیان اندیشه های وحیانی و آگاه سازی مخاطبان می باشد.

وی کتاب «پروتکل های دانشوران صهیون» که مقام عظمای ولایت تاکید و سفارش به مطالعه آن دارند به عنوان یکی از کتاب های سیر مطالعاتی معرفی کرد و افزود: طلبه نباید از مطالعه غافل شده بلکه با برنامه ریزی مناسب در جهت افزایش اطلاعات و دانایی، مطالعه را سرلوحه زندگی خود قرار دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha