چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
اجلاسیه مدیران و معاونین حوزه علمیه خواهران بوشهر

حوزه/ مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر از برگزاری اجلاسیه مدیران و معاونین مدارس حوزه علمیه خواهران استان بوشهر خبر داد.

رضا حیدری مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در بوشهر، اظهار داشت: اجلاسیه مدیران و معاونین مدارس حوزه علمیه خواهران با حضور مدیران و معاونین مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر امروز در دو نوبت صبح و عصر در سالن اجتماعات موسسه آموزش عالی فقه و اصول معصومیه(س) بوشهر با هدف دانش افزایی مدیران و معاونین مدارس برگزار شد.

وی افزود: حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با ظرفیت‌هایی که دارد، همواره پیشگام در عرصه‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی بوده و طلاب خواهر همواره با الگوگیری از حضرت زینب کبری(س) و با صبر و استقامت مثال زدنی، تحولی خاص در آشنایی مردم جامعه با سبک زندگی اسلامی و الهی را رقم زده‌اند.

حیدری یادآور شد: در مجموعه‌های اداری به علت حجم زیاد بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ارسالی از طرف ستاد و کمبود نیروی کافی در صف جهت اجرا، شاهد انباشته شدن و غیر قابل اجرا بودن آنها هسیتم، به همین منظور مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر هر ساله با برگزاری اجلاسیه یکروزه و توجیه افراد، در جلساتی به تبیین اهمیت دستورالعمل‌های ارسالی می‌پردازد.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر به تشریح برنامه‌های این اجلاسیه پرداخت و اظهار کرد: مدیران و معاونین مدارس علمیه خواهران بوشهر در یک نشست عمومی با مدیر حوزه علمیه خواهران استان به بیان گزارش مشکلات و راه حل‌هایی جهت رفع موانع در مدارس علمیه اشاره و در ادامه به استماع سخنان حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در نوبت عصر هر یک از معاونین مدارس علمیه خواهران با حضور در نشست‌های تخصصی و بخش مربوطه خود، حضور یافته و با دستورالعمل‌های جدید و روش هرچه بهتر اجرای آنها آشنایی پیدا کردند.

حیدری گفت: در پایان بانوان شرکت کننده در این اجلاسیه با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و فلسطین اشغالی را محکوم کردند و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام داشتند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha