یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه:

حوزه/ حجت الاسلام محمدی‌فر گفت: نوزاد کشی اسرائیل، در بمباران بیمارستان های غزه، حقوق بشر غربی را تفسیر و نگاه جهانیان را متوجه مظلومیت فلسطین نمود.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، در خصوص ظلم ۷۰ ساله اشغالگران قدس نسبت به مردم فلسطین، اظهار داشت: برغم برخی ساده لوح که حماس را آغازگر جنگ می دانند، بابد توجه داشت که صلحی صورت نگرفته که رزمندگان فلسطینی، آن را نقض کرده باشند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه، با بیان اینکه در حقیقت اسرائیل در جنگ رسانه‌ای که برای فریب افکار عمومی دنیا تشدید نموده قافیه را باخته، گفت: بازنده عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای جنگ علیه غزه، با توجه به واکنش‌های جهانی، رژیم صهیونیستی و حامیان اوست.

وی گفت: غزه در واقع یک زندان روباز است که سال‌هاست اقتصاد و روابط دیپلماتیک قوی نداشت که اکنون آنها را از دست رفته ببیند، کاری که حماس کرد توجه جهان را به جنایات اسرائیل در فلسطین جلب کرد.

حجت الاسلام محمدی‌فر با اشاره به اینکه اسرائیل آسیب‌های سیاسی و اقتصادی که تاکنون ندیده را تجربه کرد، یادآور شد: صهیونیست‌هایی که با داشتن تجهیزات امنیتی، گنبد آهنین و حمایت همه جانبه آمریکا و اروپا سر پا بود، امروز دیگر احساس امنیت ندارند.

وی تصریح کرد: انتقال بدون واسطه اخبار میدانی توسط رزمندگان جبهه مقاومت، اخبار صحیح را به‌دست جهانیان رساند و اسرائیل در نبرد رسانه نیز قافیه را باخت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha