دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین غفوری، در دیدار باجمعی از پرستاران و پزشکان مرکز بهداری غرب سپاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: در بحث درمان بیماران در ایام کرونا، ایثار و فداکاری کادر درمانی، به خصوص پرستاران ستودنی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین غفوری پیش از ظهر امروز، در دیدار با جمعی از پرستاران و پزشکان مرکز بهداری غرب سپاه، به مناسبت روز پرستار، اظهار داشت: شأن پرستار به قدری بالاست که وجود مقدس پیامبر(ص) فرمودند خداوند متعال به بندگانش می‌فرماید که اگر تو، بنده من را عیادت و پرستاری کنی، در حقیقت از من پرستاری کرده‌ای.

وی با توجه به شأن و منزلت پرستار، گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) می‌فرماید کسی که بیماری را عیادت و پرستاری کند، در رحمت الهی غرق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به هفته بسیج، اظهار کرد: امام خمینی (ره)، با خلق عنوان بسیج، همه ارزش‌های الهی را که فراموش شده بود، به زندگی بشر بازگرداند.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری، بسیج را اوج اعتقادات در مرحله یقین دانست و گفت: بسیج یعنی، جامع همه فضایل اخلاقی که خداوند متعال و پیامبرانش و اولیای الهی برای رساندن بشر به کمال مطلق، تعلیم فرموده‌اند.

امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به اینکه در دوران انقلاب، دفاع مقدس، همچنین دفاع از حرم و امنیت، به وضوح فرهنگ بسیجی را مشاهده کرده‌ایم، یادآور شد: بسیج، هنری بود که در انقلاب اسلامی خلق شد و در دنیا نمونه نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: کسانی امروز مسیر امامین انقلاب، تفکر، مکتب و فرهنگ بسیج را فرا گرفتند و به آن عمل کردند، نمونه‌اش قیام مردم مظلوم غزه در برابر استکبار جهان است.

وی در پایان با تحسین عملکرد کادر پزشکی و پرستاران در ایام شیوع کرونا، اظهار کرد: در بحث درمان بیماران در کرونا، ایثار و فداکاری کادر درمان، به خصوص پرستاران ستودنی بود.

فداکاری پرستاران در ایام کرونا ستودنی بود

فداکاری پرستاران در ایام کرونا ستودنی بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha