یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فرمانده سپاه فجر استان فارس

حوزه/ فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: علاوه بر آزادی ۱۲۰ زندانی، از ورود ۱۳۳ نفر نیز به زندان با پیگیری صلح و سازش جلوگیری شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، سیزدهمین مرحله طرح نذر رهایی با مشارکت سپاه فجر، ستاد دیه، اداره کل زندان‌ها، دادگستری فارس و خیرین نیک اندیش فارس عصر امروز برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در این مراسم با بیان اینکه ۱۲۰ زندانی جرائم غیر عمد در سیزدهمین مرحله نذر رهایی از زندان آزاد می‌شوند، اظهار داشت: مبلغ دو میلیارد و پنجاه میلیون تومان برای آزادی این زندانیان پرداخت شده و علاوه بر این مبلغ، ۷۵۰ میلیون تومان نیز به‌صورت گذشت و اعسار بوده است.

وی با بیان اینکه همچنین از ورود ۱۳۳ نفر به زندان با پیگیری صلح و سازش جلوگیری شده است، گفت: اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند و ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی و مشاوره حقوقی از دیگر بخش‌های سیزدهمین مرحله طرح نذر رهایی بوده است.

فرمانده سپاه فجر، با تأکید بر اینکه همراهی و همدلی نهادها، دستگاه‌ها و خیرین فارس عامل موفقیت طرح نذر رهایی است، خاطرنشان کرد: نذر رهایی یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است که به‌عنوان شاخص و الگو در سطح کشور مطرح شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha