دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خیزش

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تنها راه نجات جهان اسلام و انسانیت نابودی اسرائیل غاصب است، گفت: این سگ هار و گرگ درنده اگر مهار نشود خون مردم بیشتری را می‌ریزد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه وبویراحمد امروز در اجتماع باشکوه راهپیمایان حمایت از ملت مظلوم غزه در شهر یاسوج، خطاب به مردم گفت: امروز شما برای دفاع از مردم مظلوم و کودکان در خون خفته غزه حماسه خلق کردید.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه رژیم جعلی اسرائیل از سرزمین پدری و مادری مردم غزه زندانی برای آنها درست کرده، افزود: ملت مسلمان غزه هر روز زیر بمباران اسرائیل هستند و زیر چکمه‌های سربازان اسرائیلی زندگی می‌کنند که این زندگی نیست؛ امروز مردم غزه زندگی بسیار دردناکی دارند که باید از این وضعیت خارج شوند ولو با ریختن خون کودکانش هم که باشد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه وبویراحمد، طوفان الاقصی را برای نجات مردم غزه یک ضرورت دانست و گفت: بیت‌المقدس ناموس سیاسی و فرهنگی جهان اسلام است و باید آزاد شود؛ بر همه مسلمان لازم است قیام کنند و در این شرایط که فلسطین و غزه در خطر است سکوت نکنیم.

وی بیان کرد: شاهدیم کسانی که مسلمان نیستند اما آزاده‌اند و انسانیت در درون آنها زنده است در مقابل این جنایات سکوت نکرده‌اند. در کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی هر روز مردم آزادی‌خواه به خیابان می‌آیند و آزادی فلسطین و غزه را فریاد می‌زنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: همه مردم دنیا تصاویری که از راهپیمایان در لندن مخابره شد را دیدند که چقدر باشکوه به میدان آمدند. امروز هیچ مسلمان و انسانی نمی‌تواند در مقابل این خونریزی و کشتار کودکان در غزه سکوت کند.

امروز روزی است که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تا روزی که این رژیم جعلی و آمریکای جهانخوار نفس می‌کشند جهان اسلام و دنیای انسانیت روی خوش به خود نمی‌بیند لذا امت مسلمان و آزادی خواهان جهان باید اسرائیل را از نفس بیاندازند که این در آینده محقق شدنی است.

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به اینکه تنها راه نجات جهان اسلام و انسانیت نابودی اسرائیل است، گفت: این سگ هار و گرگ درنده اگر مهار نشود خون مردم بیشتری را می‌ریزد و به کشورهای مختلف حمله خواهد و اگر کسی سکوت کند روزی خنجر این رژیم بر گلوی کودک او خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: امروز انگلیس، آمریکا و اسرائیل جنایت می‌کنند که سکوت در مقابل این جنایت‌ها، خیانت است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه طبق وعده الهی ظالم نابود خواهد شد، گفت: ملت ایران پیشگام مبارزه با ظالم بوده و خواهد بود و هرگز دست از مبارزه با اسرائیل و استکبار برنخواهیم داشت.

در پایان قطعنامه پایانی در محکومیت جنایت اسرائیل در غزه قرائت شد.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha